۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
۸۰۰ زائر زنجانی به مرز مهران اعزام شدند
مدیرکل راهداری زنجان:

۸۰۰ زائر زنجانی به مرز مهران اعزام شدند

زنجان- قزوینیان، مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای جا به جایی مسافران از طریق ناوگان جاده‌ای استان انجام شده و از اول شهریور تا کنون بیش از ۸۸۰ زائر به مرز مهران اعزام شدند.

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از اول شهریور تا کنون ۲۶ دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شده است، گفت: در این میان بیش از ۸۸۰ زائر اعزام شدند.

وی ابراز داشت: برای رفاه حال مسافران و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی نرخ بلیط برای اعزام زائران اربعین مشخص شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری از ۱۵ تا ۳۰ شهریور زائران را از زنجان به مرز مهران جابه‌جا خواهند کرد.

قزوینیان به نرخ مصوب کرایه‌ها تا مرز مهران اشاره کرد و ابراز داشت: بر این اساس نرخ بلیط اتوبوس ۲۵ نفره ۳۶۴ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۳۰۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۹ هزار تومان تعیین شده و برای اعزام زائران از زنجان به مرز مهران ۱۲۰ دستگاه اتوبوس، ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲۰۰ دستگاه سواری پیش‌بینی شده است.

وی یاد آورشد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی گزارش تخلف را به سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای ارائه دهند و زائران اربعین از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند و در صورت تخلف شرکت‌های مسافربری، به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای جا به جایی مسافران از طریق ناوگان جاده‌ای استان انجام شده و مشکلی برای جا به جایی زائران وجود ندارد.

کد خبر: ۱۷۳٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha