۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
بزرگترین پروژه گردشگری مازندران در ساری اجرا می شود
در گفتگو با بازار؛

بزرگترین پروژه گردشگری مازندران در ساری اجرا می شود

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: بزرگترین پروژه گردشگری استان به وسعت ۱۰ میلیون مترمربع در ساری اجرا می شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای پروژه بزرگ گردشگری در منطقه پایین کولای ساری افزود: این پروژه در دست مطالعه است و تا پایان شهریورماه اجرایی می شود.

وی اعتبار اولیه این پروژه را ۸۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: این پروژه گردشگری با ۱۰ میلیون مترمربع مساحت، بزرگترین پروژه گردشگری استان به شمار می رود.

وی با اظهار این که دولت کارهای عمرانی و خدمات مردمی را رها نکرده است، افزود: منطقه رودپی راهبردی برای شهرستان ساری به شمار می رود و باید در حوزه گردشگری و دریا، زهکشی و غیره در آن کار کرد.

این نماینده مجلس بر لزوم نظارت بر فرایند تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: متاسفانه کنترل بازار در اختیار جهاد کشاورزی نیست و در دست دلالان است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: در حال حاضر انبارها پراز برنج است است و کسی حاضر به خرید برنج نیست و دلال و تاجر هم برنج نمی خرد تا ارزان شود.

زارعی تصریح کرد: متاسفانه اتفاقات گذشته در حال تکرار است و این موضوع ضرر بزرگی برای کشاورزان محسوب می شود و همان مشکلاتی که سال گذشته در فروش برنج برای کشاورزان پیش آمده بود، امسال نیز گریبان آن ها را گرفته است.

مازندران بیش از ۲۱۵ هزار هکتار شالیزار دارد که سالانه ۴۰ درصد برنج کشور را تامین می کند.

کد خبر: ۱۷۳٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سید مصطفی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      اعتبار اولیه ۸۰۰میلیون تومان واقعا....