۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
پهنای باند دیتا در شهرستان دهگلان ارتقاء یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

پهنای باند دیتا در شهرستان دهگلان ارتقاء یافت

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان از توسعه پهنای باند دیتا در چهار نقطه شهرستان دهگلان خبر داد و گفت: این پروژه به منظور افزایش کیفی خدمات مخابراتی مبتنی بر سرویس دیتا اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به اینکه این پروژه در شهرک صنعتی و روستاهای شیان و پارگل، قروچایی و میرکی شهرستان دهگلان اجرا شده است، افزود: پهنای باند دیتا در نقاط مذکور از ۱۰۰مگ به ۱۰۰۰ مگ ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه خود را در قبال نیاز روز افزون مشتریان به سرویس های دیتایی و ارتقا سطح کیفی خدمات موظف می داند، بیان کرد: هم اکنون پهنای باند دیتا در این نقاط ۱G است.

وی با اشاره به اینکه ارتقا و تقویت شبکه انتقال و تامین پهنای باند بالا به منظور بهبود عملکرد سرویس های مبتنی به اینترنت از استراتژی های دارای اولویت منطقه است، گفت: مبلغ پنج میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و امکانات لازم با هدف توسعه و ایجاد زیرساخت ها در این پروژه سرمایه گذاری صورت گرفته است.

حکمت ضمن تاکید بر تحقق اهداف مخابراتی در راستای اصل مشتری مداری، بیان کرد: افزایش سرعت دسترسی مشتریان به محتواهای موجود در فضای مجازی بواسطه بهره مندی از سرویس ADSL ، اینترنت موبایل و همچنین ایجاد زیرساخت های تلفن همراه برای دیگر اپراتورهای موبایل از جمله مزایای اجرای پروژه فوق بشمار می رود.

وی ارتقا زیرساخت های مخابراتی در بخش انتقال برای افزایش سرعت اینترنت ADSL و موبایل را ضروری دانست و عنوان کرد: بر اساس نتایج و ارزیابی های به دست آمده توسط همکارانِ حوزه مانیتورینگ و انجام درایو تست خطوط و لاین های مخابراتی نسبت به تدوین و تعریف پروژه های توسعه ای در استان برنامه ریزی خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: جلب رضایتمندی مردم با توزیع عادلانه و ارائه خدمات مخابراتی مطلوب در نقاط کمتر برخوردار، از رسالت های منطقه است که در تحقق عدالت اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

کد خبر: ۱۷۲٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha