۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
محصولات مشابه داخلی را به هیچ وجه وارد نمی‌کنیم
معاون وزیر صمت:

محصولات مشابه داخلی را به هیچ وجه وارد نمی‌کنیم

معاون وزیر صمت گفت: وقتی محصولات داخلی بتواند نیاز کشور را تأمین کند، دلیلی برای واردات محصولات مشابه نداریم.

به گزارش بازار، محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا واردات لوازم خانگی آزاد می‌شود، گفت: وقتی بازار رقابتی باشد و محصولات داخلی بتواند نیاز کشور را تامین کند، دلیلی برای واردات محصولات مشابه نداریم.

وی افزود: در محصولاتی که مشابه داخلی دارد و سطح رضایت مشتری بالا باشد به هیچ وجه واردات نخواهیم داشت، اما در محصولاتی که تولید نداشته باشیم و یا تولیداتمان کفایت نکند و یا رضایت مشتری از نظر قیمت و کیفیت فراهم نشود، از ظرفیت‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: البته در برخی از حوزه‌ها مانند موبایل و یا کمپرسور آمادگی و تمایل برای سرمایه‌گذاری مشترک در کشور را داریم.

کیفیت تولیدات لوازم خانگی ارتقا می‌یابد

برادران بیان کرد: به دنبال این هستیم که در عرصه‌های بین‌المللی در حوزه لوازم خانگی به یک صادرکننده تبدیل شویم و با توجه به اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر این پتانسیل وجود دارد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه مشکل در زمینه تولید لوازم خانگی وجود ندارد، گفت: دغدغه اصلی ما کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش است.

وی تصریح کرد: از سال آینده رویکرد معاونت صنایع عمومی وزارت صمت در حوزه لوازم خانگی که تکمیل زنجیره تولید و تأمین محصولات لوازم خانگی بود به ارتقا کیفیت تغییر خواهد کرد و در حوزه لوازم خانگی بیشتر به کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش فکر خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۷۲٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha