۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
۲۶ شهر خوزستان از نعمت آب آشامیدنی طرح غدیر بهره‌مند می‌شوند
رئیس جمهور:

۲۶ شهر خوزستان از نعمت آب آشامیدنی طرح غدیر بهره‌مند می‌شوند

اندیمشک- رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: بهره‌برداری از طرح غدیر سبب بهره مندی ۲۶ شهر و بیش از هزار روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار و با کیفیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی غدیر در اندیمشک اظهار کرد: استاندار خوزستان اعلام کرده است که رشد اقتصادی استان از دو درصد به ۵ درصد رسیده است که این امر مایه مباهات است و این کار باید تداوم داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ برای حل گره گشایی مشکلات استان می‌تواند بسیار مهم است، افزود: شرکت‌های سود دهی در این استان داریم و باید در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به مردم استان خدمت کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر لازم باشد هر ماه به خوزستان می آیم تا مشکلات خوزستان حل شود و تا زمانی که وعده‌های من به مردم خوزستان انجام نشود از پا نخواهیم نشست.

وی خاطرنشان کرد: حرکت جهشی و جهادی، انگیزه و اندیشه جهادی لازم دارد. بله درست است که اعتبار هم لازم دارد ولی اندیشه و فکر جهادی هم لازم است.

رئیسی با اشاره به لزوم آبرسانی به مردم خوزستان بیان کرد: طرح آبرسانی غدیر توقع ما را بالا برد. طرحی سه ساله که در ۱۰ ماه و با استفاده از تجهیزات بومی انجام شده است. کشور نیازمند این حرکت‌های جهادی و جهشی است.

وی توضیح داد: با بهره برداری از این طرح ۲۶ شهر و بیش از هزار روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار و با کیفیت بهره مند می‌شوند.

رئیس جمهور اظهار کرد: این طرح که باید در مدت حداقل بین سه تا چهار سال اجرا می‌شد با یک کار جهادی و شبانه روزی توسط دو هزار نفر و در مدت ۱۰ ماه به سرانجام رسید.

رئیسی ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از طرح میان مدت آبرسانی غدیر، زوار حسینی نیز در مرزهای خوزستان از نعمت آب آشامیدنی با کیفیت بهره مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: یکی از طرح‌های مهم استان خوزستان طرح ساماندهی و جمع آوری فاضلاب است که در حال انجام و اجرا است.

کد خبر: ۱۷۲٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha