۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
ارزش معاملات این هفته بورس انرژی به بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال رسید

ارزش معاملات این هفته بورس انرژی به بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال رسید

ارزش مجموع معاملات این هفته بورس انرژی ایران به ۲۶ هزار و ۲۸۴ میلیارد و ۴۲۸ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۸۸۵ ریال رسید.

به گزارش بازار، تابلوی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران در هفته منتهی به ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ شاهد معامله ۱۷۰ هزار و ۱۵۳ تن فراورده به ارزش مجموع ۲۵ هزار و ۴۷۷ میلیارد و ۸۰ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۰۵ ریال بود.

این هفته ۱۸ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۸۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون و ۴۹۴ هزار ریال در تابلوی برق بورس انرژی ایران معامله شد. دیگر معاملات این هفته شامل ۳۱ هزار و ۲۲۵ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد به ارزش ۵۹۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال، ۳۰ قرارداد آتی به ارزش ۴ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال و ۳ هزار ۹۵۰ عدد اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۹۳ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال بودند. این هفته معامله‌ای برای گواهی‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل‌معامله ثبت نشد.

معاملات امروز
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه شاهد معامله بیش از ۴ هزار و ۵۴۴ تن فراورده به ارزش ۷۲۷ میلیارد و ۶۳۳ میلیون و ۴۵ هزار و ۵۴۰ ریال بود. امروز ۲ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل معامله شد.

در رینگ داخلی نیز امروز «اکستراکت» نفت سپاهان، «حلال ۴۰۲» پالایش نفت اصفهان و «روغن سنگین قطرانی» پالایش قطران ذغالسنگ معامله شدند.

کد خبر: ۱۷۲٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha