۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
 قیمت سکه به کانال پایین‌تر کاهش یافت

قیمت سکه به کانال پایین‌تر کاهش یافت

در معاملات امروز، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش بازار، محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره ثبات قیمت طلا در بازار جهانی اظهار داشت: امروز بازار جهانی تعطیل بود و در نتیجه هر اونس طلا در سطح ۱۷۴۰ دلار بود.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز نرخ ارز با کاهش همراه بود و در نتیجه طلا و سکه در بازار با افت نسبی قیمت گذاری شد.

وی افزود: بر این اساس با توجه به نوسانات نرخ ارز و قیمت جهانی طلا، در معاملات امروز (یکشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۱) بازار طلا و سکه تهران هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به رقم ۸ میلیون تومان معامله شد. ربع سکه نیز به ۵ میلیون تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۴۸۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۵۹۳ هزار تومان رسید.

وی در پایان گفت: حباب سکه در دومین روز هفته با کاهش نسبت به روز شنبه، به رقم یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسید.

کد خبر: ۱۷۱٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha