۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
گران فروشی بلیط‌ های اربعین به دادستانی اعلام شود
دادستان تهران:

گران فروشی بلیط‌ های اربعین به دادستانی اعلام شود

دادستان تهران گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آن‌ها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.

به گزارش بازار، علی صالحی دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت : تأخیر هواپیماها، نارضایتی زیادی ایجاد کرده و علاوه بر آن قیمت‌های خارج از قاعده نیز، بر این نارضایتی افزوده است.

وی با بیان اینکه سرویس دهی شرکت‌های هواپیمایی حق مسافر است، افزود: جریمه‌ها را به موقع پرداخت کنید، با مردم صحبت کنید و با اطلاع رسانی به موقع در زمان تأخیر پرواز هواپیما، مسافران را از سردرگمی نجات دهید.

دادستان تهران ادامه داد: بهتر است هواپیماهایی که نقص فنی دارند، در آسمان پرواز نکنند زیرا زمانی که یک هواپیما نقص فنی داشته باشد حتی ممکن است اعتبار کشور را زیر سوال ببرد.

وی افزود: این روزها حال مسافران اربعینی را دریابید و قیمت‌ها را به موقع به دادستانی اطلاع دهید تا با کسانی که در افزایش قیمت‌ها نقش ایفا می‌کنند، برخورد کنیم.

صالحی خطاب به مدیران شرکت‌های هواپیمایی، گفت: تأمین شرایط مطلوب تردد، برای زواری که قصد سفر هوایی به عراق و بالعکس به ایران را دارند باید در اولویت شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و در این زمینه کم کاری شرکت‌ها توجیه پذیر نخواهد بود.

کد خبر: ۱۷۱٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha