۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
اعتبارات هزینه شده اربعین در استان ایلام جبران می شود
معاون اول رئیس جمهور:

اعتبارات هزینه شده اربعین در استان ایلام جبران می شود

ایلام- معاون اول رئیس جمهور گفت: تمامی اعتبارات هزینه شده اربعین در استان ایلام جبران می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر ظهر شنبه که برای بررسی آخرین امکانات ایجاد شده و طرح‌های زیر ساختی اربعین به مرز مهران سفر کرده است بر هم افزایی و همکاری همه دستگاه‌ها برای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی تاکید کرد.

وی پس از بازدید از امکانات رفاهی و زیر ساختی پایانه مرزی مهران بویژه طرح آبرسانی پایانه مرزی گفت:اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت‌ها در مرز مهران انجام شده، اما با توجه به حجم تردد زوار از مرز مهران باید امکانات افزایش یابد تا تردد زوار به سهولت و با کمترین مشکل انجام شود که این مهم ضرورت همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها را دو چندان میکند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه گفت: برای تکمیل پروژه چهار خطه راه ایلام _مهران که بخش عمده آن انجام شده در آینده نزدیک اعتبار خاصی اختصاص خواهد یافت که برای اربعین سال آینده شاهد تکمیل این پروژه هم باشیم.

نشست ستاد اربعین

معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد اربعین که در مرز مهران برگزار شد با اشاره به اهمیت حضور مردم در همایش بزرگ اربعین گفت: باید مردم را به میدان بیاوریم که با آمدن مردم خیلی از مشکلات حل می‌شود و صاحب این حرکت عظیم خود مردم هستند.

محمد مخبر در ادامه بیان کرد: با توجه به وقفه دو ساله مراسم اربعین ، پیش بینی می‌شود امسال بیش از پنج میلیون زائر در این سفر معنوی شرکت کنند.

استاندار ایلام هم در نشست به تشریح اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیر ساخت های اربعبین اشاره کرد و گفت: برای حدود شصت هزار نفر زوار در مرکز استان زمینه اسکان فراهم شده است.

کد خبر: ۱۷۱٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha