۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
۴۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۴۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- صادقی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان، گفت: چهار هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید طی یک سال اخیر در سراسر استان پرداخت شده است.

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در یک سال اخیر چهار هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید طی یک سال اخیر در سراسر استان پرداخت شده است، ابراز کرد: این وام ها در بخش های تولید صنعتی و معدنی و همچنین کشاورزی در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه محور این تسهیلات تولید و اشتغال است، ابراز کرد: میزان تسهیلات رونق تولید در بازه زمانی یک سال اخیر یعنی ابتدای دولت سیزدهم نسبت به سال قبل از آن ۱۵۰ درصد بیشتر شده که نشان می دهد دولت برای رفع موانع تولید عزم جدی دارد.

ایجاد زمینه اشتغال ۱۴۰۰ نفر

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه ۳۶ واحد راکد در استان طی یک سال اخیر به تولید بازگشتند، گفت: در زمینه تسهیلات تبصره ۱۸ اشتغال و رونق تولید شاهد توفیقات خوبی بودیم به نحوی که ۱۴.۴ درصد از تسهیلات رونق تولید کشور تنها در استان سمنان پرداخت شده است.

صادقی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ اشتغال در استان سمنان پرداخت شده است، بیان کرد: این تسهیلات با هدف تثبیت اشتغال به خصوص با اولویت مشاغل کوچک و روستایی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال، دولت سیزدهم حمایت های خوبی را در دستور کار قرار داده است، گفت: ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده که می تواند زمینه اشتغال حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم کند.

کد خبر: ۱۷۰٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha