۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
احتمال سقوط قیمت برای توکن NEAR وجود دارد| روند قیمت در چه صورت صعودی است؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال سقوط قیمت برای توکن NEAR وجود دارد| روند قیمت در چه صورت صعودی است؟

قیمت توکن «نییِر پروتکل» یا همان NEAR می‌تواند در صورت از دست دادن حمایت مهم خود، روندی بسیار نزولی را تجربه نماید.

به گزارش بازار، قیمت توکن «نییِر پروتکل» یا همان NEAR می‌تواند در صورت از دست دادن حمایت مهم خود، روندی بسیار نزولی را تجربه نماید. قیمت این رمز ارز از زمان رد شدن قیمت از نقطه ۶.۱۱ دلار در روندی نزولی قرار داشته است. در حال حاضر، پس از افزایش ۱.۵ درصدی قیمت در جلسه معاملاتی چهارشنبه، این توکن روی ۴.۳۴ دلار معامله می شود.

اکثر آلتکوین ها به دلیل عدم موفقیت بیت کوین و اتریوم در بازیابی سطوح کلیدی، به زیر حمایت های کلیدی خود رسیده اند. در نتیجه، با اتخاذ رویکرد محتاطانه سرمایه گذاران، بازارها فشار فروش فزاینده ای را تجربه می کنند.

همانطور که گفته شد، قیمت توکن NEAR از اواخر ماه می در یک روند نزولی ثابت قرار داشته است. این اقدام منفی قیمت همزمان با سقوط بیت کوین همزمان است گه بخشی از ریزش قیمت آلتکوین نیز به دلیل ریزش قیمت بیت کوین بوده است. با این وجود، این توکن رشد ۱۰۰ درصدی قیمت را در یک رالی قیمت ایجاد کرد که از ۳.۰۴ دلار به ۶.۱۱ دلار طی ۳۰ روز رساند.

پیش بینی قیمت توکن NEAR

احتمال سقوط قیمت برای توکن NEAR وجود دارد| روند قیمت در چه صورت صعودی است؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت NEAR نشان می دهد که رالی اخیری که از اواسط جولای آغاز شده بود به پایان رسیده است. بسته شدن قیمت بالای منطقه فیب ۰.۶۱۸ نوید بخش نفسی راحت برای گاوها است.

اما بسته شدن روزانه زیر این سطح می تواند قیمت آن را به پایین ترین سطح ماه جولای برساند. بنابراین، حفظ این سطح و ایجاد یک جهش قوی برای قیمت از همین نقطه بسیار حیاتی است. بازپس گیری سطح ۵.۳۲ دلار به سرمایه گذاران اعتماد به نفس زیادی می دهد تا به دنبال افزایش بیشتر NEAR در بازار باشند.

اما برای صعودی شدن روند قیمت این آلتکوین، قیمت باید از سطح ۶.۰۹ دلار عبور کند. حرکت قیمت در محدوده بالاتر از این سطح به گاوها شتاب کافی می‌دهد تا میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را که در حال حاضر روی ۸.۲۶ دلار قرار دارد، آزمایش کنند.

کد خبر: ۱۷۰٬۵۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha