۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
ریزش احتمالی قابل توجه جفت ارز پوند/دلار در بازار فارکس
تحلیل بازار فارکس؛

ریزش احتمالی قابل توجه جفت ارز پوند/دلار در بازار فارکس

یمت جفت ارز پوند/دلار یک فنجان ودسته معکوس تشکیل داده و در حال حاضر، روی نرخ ۱.۱۸۰۰ معامله می شود که حدود ۴ ٪ پایین تر از بالاترین نرخ این جفت ارز در ماه جاری میلادی است.

به گزارش بازار، با ادامه نگرانی در مورد اقتصاد انگلیس ، قیمت جفت ارز پوند/دلار (GBP/USD) یک فنجان ودسته معکوس تشکیل داده و در حال حاضر، روی نرخ ۱.۱۸۰۰ معامله می شود که حدود ۴ ٪ پایین تر از بالاترین نرخ این جفت ارز در ماه جاری میلادی است.

نرخ جفت ارز پوند به دلار پس از انتشار داده هیا آماری اقتصادی نسبتاً ضعیف از وی انگلیس تحت فشار شدید قرار گرفته است. روز سه شنبه ، داده های S&P نشان داد که شاخص PMI بخش های تولید و خدمات فلش در ماه آگوست به شدت کاهش یافته است. در همین حال، شرکت های بریتانیایی نیز از افزایش هزینه های انجام عملیات تجاری و تقاضای ضعیف شکایت دارند.
روز دوشنبه ، انتشار گزارشی از سوی سیتی گروپ هشدار داد که تورم انگلیس به بالاترین حد خود طی چند دهه اخیر یعنی ۱۸.۳ ٪ افزایش خواهد یافت. بانک مرکزی انگلیس انتظار دارد که تورم به ۱۳ درصد افزایش یابد و این در حالیست که گلدمن ساکس معتقد است افزایش نرخ تورم به بیش از ۱۵ ٪ افزایش خواهد یافت.

پیش بینی نرخ جفت ارز GBP/USD

ریزش احتمالی قابل توجه جفت ارز پوند/دلار در بازار فارکس

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که نرخ ارز پوند/دلار طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. در طول مسیر، این زوج یک فنجان معکوس و الگوی دسته را تشکیل دادند که در نمودار بالا به رنگ سیاه نشان داده شده است. همچنین نرخ در زیر محدوده میانگین های ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده و این در حالیست که اندیکاتور MACD زیر نقطه خنثی در حرکت است.
بنابراین ، این زوج احتمالاً طی روزهای آینده به سقوط خود ادامه خواهد داد و احتمالاً به زیر نقطه حمایت خود در نقطه ۱.۱۷۰۰ کاهش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۷۰٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha