۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
۱۹ پروژه در مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۱۹ پروژه در مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان افتتاح می شود

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: در هفته دولت سال‌جاری ۱۹ پروژه با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان در مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح می‌شود.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در هفته دولت و در مجموعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان ۱۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان ( ۵۴۰ میلیارد ریال) به بهره برداری می رسد، بیان کرد: طرح شبکه روشنایی شهرک صنعتی یاتری با اعتبار هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال و اجرای ۱۰ کیلومتر جدول کشی شهرک صنعتی دامغان با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال از جمله این طرح ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در این هفته همچنین پروژه توسعه شبکه آب شهرک صنعتی دامغان با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال افتتاح خواهد شد، افزود: منبع ۵۰۰ متر مکعبی شهرک صنعتی لاسجر با اعتبار ۹۱۴ میلیارد ریال و جدول کشی، تامین زیرساخت و آسفالت راه های شهرک صنعتی سمنان با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال از جمله طرح های هفته دولت در سال جاری است.

افتتاح ۲ پروژه در شهرستان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از افتتاح سیستم مدار بسته امنیتی و دوربین های منطقه ویژه اقتصادی سمنان با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال طی هفته دولت خبر داد و ابراز کرد: شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی شاهرود با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال از دیگر طرح های شرکت شهرک های صنعتی است.

پروژه توسعه شبکه آب شهرک صنعتی دامغان با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال افتتاح خواهد شد

باقری با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح بهره برداری از پروژه جدول گذاری، روکش و به سازی معابر شهرک صنعتی شاهرود با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال خواهیم بود، بیان کرد: در این ایام طرح شبکه ۲۰ کیلو ولت برق رسانی شهرک صنعتی شاهرود با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که بزرگترین پروژه استان نیز محسوب می شود.

وی افزود: طرح های آسفالت ناحیه صنعتی ابرسج در شمال شهرستان شاهرود با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، شبکه برق ناحیه صنعتی مذکور با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و اجرای سیستم نگهبانی و شبکه گاز رسانی آن با اعتبار به ترتیب چهار میلیارد ریال و پنج میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح خط انتقال آب در ایوان‌کی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه طرح جابجایی خط انتقال آب شهرک صنعتی ایوان‌کی با اعتبار چهار میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال، اجرای لکه گیری و راه سازی در شهرک صنعتی ایوان کی با اعتبار چهار میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال و همچنین ایستگاه پمپاژ آب در همان منطقه صنعتی با اعتبار شش و نیم میلیارد ریال از دیگر طرح های صنعتی قابل بهره برداری در هفته دولت سال جاری هستند، بیان کرد: ارتقای خدمت رسانی به حوزه صنعت، هدف و محور این طرح ها محسوب می شود.

باقری با بیان اینکه شهرک صنعتی گرمسار نیز در هفته دولت سال جاری دو پروژه دارد که شامل لکه گیری آسفالت به اعتبار یک میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال و فاز توسعه فیبر نوری با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال است، گفت: این پروژه ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این هفته افتتاح می شوند.

طرح شبکه ۲۰ کیلو ولت برق رسانی شهرک صنعتی شاهرود با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد

وی افزود: در هفته دولت و با حضور مسئولان تک پروژه شهرک صنعتی مهدی‌شهر شامل جدول کاری و زیر سازی معابر با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال و ۷۴۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

افتتاح طرح‌های شهرک صنعتی دامغان و شاهرود

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه شهرک صنعتی دامغان در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح دو پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال خواهد بود، گفت: شهرک صنعتی شاهرود نیز در این ایام سه پروژه با اعتبار ۲۰۸ میلیارد ریال و ۲۷۶ میلیون ریال افتتاح خواهد کرد همچنین شاهد بهره برداری ۲۳ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال پروژه در شهرک صنعتی گرمسار طی هفته دولت خواهیم بود.

باقری افزود: در شهرک صنعتی سمنان ۶۶ میلیارد ریال پروژه و در شهرک صنعتی ایوان کی سه پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید همچنین تلاش شده تا مسئولان استانی و شهرستانی در افتتاح این طرح ها حضور داشته باشند.

کد خبر: ۱۷۰٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha