۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
رمزارز لونا در خطر سقوط شدید قرار دارد| سرمایه گذاران مراقب دارایی های خود باشند
تحلیل بازار رمز ارزها؛

رمزارز لونا در خطر سقوط شدید قرار دارد| سرمایه گذاران مراقب دارایی های خود باشند

رمز ارز لونا به پایین ترین سطح  خود یعنی۱.۵۳۵۱ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از ۱۳ جولای سال جاری بود و امکان ریزش شددی قیمت لونا طی هفته های آینده وجود دارد.

به گزارش بازار، رمز ارز لونا یا همان Terra ۲.۰ به پایین ترین سطح خود یعنی۱.۵۳۵۱ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از ۱۳ جولای سال جاری بود. این رمز ارز حدود ۹۸ درصد از بالاترین رکورد خود سقوط کرده است. بنا بر اطلاعات منتشر شده در وب سایت CoinGecko، ارزش بازار لونا به حدود ۲۳۶ میلیون دلار کاهش یافته و این در حالیست که ارزش بازار این رمز ارز در اوجه دوران خود بیش از ۴۰ میلیارد دلار ارزش داشت.

قیمت رمز ارز جدید لونا طی چند هفته گذشته به دو دلیل کاهش یافته است: اول، این کاهش با کاهش روزهای اخیر ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین و اتریوم مطابقت دارد. از لحاظ تاریخی، ارزهای دیجیتال در روند قیمت خود معمولا با یکدیگر هماهنگ هستند.

ترا همچنین به دلیل تقاضای نسبتا کم بازار برای این رمز ارز با مشکل مواجه شده است. اکثر سرمایه گذارانی که با سقوط لونا و دلار شبکه ترا پول خود را از دست دادند، از توکن لونا نیز دوری کردند. دقیقا به همین دلیل، حجم بازار لونا به طور قابل توجهی کاهش یافته است. همین امر در مورد توسعه دهندگان شبکه نیز صادق است. بیشتر توسعه‌دهندگان به پلتفرم‌های دیگری مانند پلی گان و اتریوم روی آورده‌ و علاقه ای به شبکه اترا از خود نشان نمی دهند.

پیش بینی قیمت لونا

رمزارز لونا در خطر سقوط شدید قرار دارد| سرمایه گذاران مراقب دارایی های خود باشند

نمودار روزانه قیمت نشان می دهد که قیمت لونا طی چند روز گذشته کاملا در حاشیه قرار داشته و حتی رشد برخی آلتکوین ها مانند بیت کوین کش در روز سه شنبه نیز لونا را با رشد چندانی مواجه نکرد. قیمت لونا همچنین در امتداد میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده و این در حالیست که نوسانگر تصادفی به سطح فروش بیش از حد رسیده است.

بنابراین، به نظر می رسد لونا برای مدتی در همین محدوده قیمت باقی بماند و سپس با کاهش تقاضا، یک شکست نزولی داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، سطح کلید بعدی برای رصد بازار لونا روی ۰.۸۷ دلار خواهد بود که حدود ۵۰ درصد کمتر از سطح فعلی است. حرکت به محدوده بالاتر از مقاومت در $۲، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha