۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۶
طراحی مدل های سرمایه گذاری بومی در اینچه برون| طرح جامع ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
در گفتگو با بازار بیان شد؛

طراحی مدل های سرمایه گذاری بومی در اینچه برون| طرح جامع ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

گرگان- ملک حسینی، مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون گفت: ارائه مدل های سرمایه گذاری در منطقه آزاد اینچه برون را بومی می کنیم و امید داریم جذب حداکثری و کیفی و کمی در این منطقه رقم بخورد.

حسن ملک حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: منطقه آزاد اینچه برون ۱۲ هزار و ۵۷۷ هکتار عرصه داشته و طول اراضی ۳۶ کیلومتر و عرض آن به صورت میانگین چهار کیلومتر است و در دو بخش داشلی برون گنبدکاووس و اینچه برون آق قلا قرار دارد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون افزود: ارائه مدل های سرمایه گذاری در منطقه آزاد اینچه برون را بومی می کنیم و امید داریم جذب حداکثری و کیفی و کمی در این منطقه رقم بخورد.

ملک حسینی ادامه داد: پیگیر جذب و تامین اعتبار در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ بوده و باید این منطقه در در برنامه هفتم توسعه هم دیده شود.

مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون گفت: برآورد اولیه از سرمایه گذاری در منطقه آزاد اینچه برون در دو تا سه ماه آینده خواهیم داشت و امیدواریم بر اساس فازهای تعریف شده بتوانیم منطقه آزاد اینچه برون را پیش ببریم.

وی از آغاز کار مطالعاتی طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون خبرداد و گفت: در این راستا مشاور اخذ و کار کارشناسی آغاز شد و هم اکنون طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طبق گفته ملک حسینی طی سه ماه آینده طرح جامع به اتمام رسیده و برای تایید ارسال می‌شود.

مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون گفت که پهنه بندی زون ها، حذف مداخلات، تفکیک اراضی، تثبیت محدوده انجام یا در حال انجام است و بانک اطلاعاتی فعالان اقتصادی و بانک اطلاعاتی ظرفیت‌های استان آماده شده است.

مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون گفت: راه اندازی کریدور شمال- جنوب هم باید در کنار راه اندازی منطقه آزاد انجام شده که نقش مهمی در رونق منطقه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha