۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
وعده معاون اول رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات گندمکاران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

وعده معاون اول رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات گندمکاران

تبریز- فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: معاون اول رئیس جمهور وعده تامین منابع لازم برای پرداخت مطالبات گندمکاران را داده است.

اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برداشت و خرید تضمینی گندم در استانهای گرمسیری خاتمه یافته و به این علت که در استانهای سردسیری مانند آذربایجان شرقی که فصل برداشت گندم دیرتر آغاز می شود، منابع در دسترس کمتری برای پرداخت سریع مطالبات گندمگاران وجود دارد که البته در این خصوص رایزنی ها و پیگیریهای لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور وعده تامین منابع لازم در این خصوص را داده اند که بخشی از منابع نیز در دسترس سازمان قرار گرفته و مابقی آن نیز به زودی در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان در زمینه خرید کلزا، گفت: باید مطالبات کشاورزان در اسرع وقت پرداخت شود تا اعتماد به دولت حفظ شده و آنها نیز بتوانند امورات خود را سپری نمایند.

فتحی همچنین در گفتگو با بازار به اجرای رفع تداخل اراضی و تهیه نقشه کاداستر اشاره نموده و گفت: از آنجا که سازمانهای مربوطه تاکید دارند ظرف ۲ سال باید این کار انجام شود، ضروریست تا با تلاش شبانه روزی و همت مضاعف، عملکرد استان در این خصوص ارتقا یابد تا در زمان مقرر، رفع تداخل ارضی و تهیه نقشه کاداستر در استان عملیاتی شود.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      دیگ هیچ اعتمادی نداریم 90 روزه گندم بردین دریغ از ریالی به استان فارس نوراباد به کشاورز بدبخت برسه...سال آینده هم هرچه گندم آهای ملت مردم کشاورزان بدید دلال اگ‌ پول کم میدن لااقل زود تودستانتان هست