۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
قرعه‌کشی دوره اول سپرده سبا باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد

قرعه‌کشی دوره اول سپرده سبا باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد

آیین قرعه‌کشی دوره اول سپرده سبا باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار و ۱۱ برنده خوش‌اقبال این قرعه‌کشی شناسایی شدند.

به گزارش بازار به نقل از بانک پارسیان، آیین قرعه‌کشی دوره اول سپرده سبا باشگاه مشتریان بانک پارسیان صبح روز دوشنبه ۳ مردادماه سال جاری با حضور مدیر روابط عمومی، مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و نمایندگان بازرسی و نظارت و دیگر مدیریت‌های مربوطه، برگزار و ۱۱ برنده خوش‌اقبال این قرعه‌کشی شناسایی شدند.

در این قرعه‌کشی به‌پاس قدردانی از همراهی سپرده‌گذاران سبا، یک میلیارد ریال جایزه به برندگان تعلق گرفت که شامل یک جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی و ۱۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی می‌باشد.

اسامی برندگان این قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت و صفحات رسمی بانک پارسیان و باشگاه مشتریان بانک، قابل‌مشاهده است.

بهرام هنرپرور، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در آیین این قرعه‌کشی، ضمن تقدیر از همراهی مخاطبان و مشتریان گرامی و حمایت از برنامه‌های بانک خاطرنشان کرد: بانک پارسیان نیز به‌پاس این همراهی و حمایت، تمام توان و ظرفیت خود را در راستای جلب رضایت مشتریان و مخاطبان عزیز صرف می‌کند.

وی تصریح کرد: هدف این بانک ایجاد ارزش‌افزوده و آورده بیشتر جهت مشتریان عزیز است و کارکنان بانک نیز در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در آیین نخستین قرعه‌کشی محصول سپرده سبا گفت: استقبال از محصول سپرده سبا بی‌نظیر بوده است بطوریکه در مدت کمی تعداد ۲۰ هزار سپرده سبا توسط مشتریان محترم افتتاح‌ شده است.

محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مشتریان و اعضای وفادار باشگاه مشتریان گفت: امید است این مهم فتح بابی جهت تقویت و توسعه ارتباط بانک پارسیان با مشتریان وفادار باشد.

پارسا فرد بابیان این مطلب که سپرده سبا، محصول ویژه و اختصاصی بانک پارسیان است، افزود: این امر از آذرماه سال گذشته به مرحله اجرا درآمد و به‌عنوان سپرده بانکی ارزشمند در بانک پارسیان مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت و مزایای این سپرده‌گذاری، اظهار داشت: این سپرده دارای مزایای فراوانی ازجمله؛ عضویت خودکار در باشگاه مشتریان، شرکت در قرعه کشی های دوره ای، دریافت ۴ امتیاز در باشگاه به ازای هر ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال مانده موجودی در روز، امکان دریافت کارت اعتباری و جوایز باشگاه با استفاده از امتیاز سبا و عضویت خودکار در باشگاه تاپیا و بهره مندی از تخفیفات شبکه منتخب پذیرندگان است.

وی با اشاره به دوره‌های زمانی شرکت در قرعه‌کشی، ابراز داشت: دوره‌های زمانی قرعه‌کشی به‌صورت دوره‌های سه‌ماهه (یک‌فصل) خواهد بود.

وی بیان این مطلب که امکان افتتاح این حساب در همه شعب فراهم است، ادامه داد: این مهم از طریق اینترنت بانک و همراه بانک پارسیان نیز فراهم است.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان بابیان اینکه جوایز مشتریان در دوره‌ بعدی دوبرابر می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از تابستان قرعه‌کشی مرحله دوم سپرده سبا کارت بانک پارسیان صورت می‌گیرد و این نوید را می دهیم که در دوره بعدی جوایز جذاب تری برای مشتریان درنظر گرفته می‌شود.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha