۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
ریزش سنگین در انتظار بیت کوین| هدف قیمت خرس ها روی چه نقطه ای است؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریزش سنگین در انتظار بیت کوین| هدف قیمت خرس ها روی چه نقطه ای است؟

ریزش قیمت بیت کوین روند صعودی را که در چند هفته گذشته حفظ کرده بود شکسته و در حال حاضر، یک گُوِه نزولی تشکیل داده که نشانگر آغاز یک روند صعودی پر شتاب است.

به گزارش بازار، ریزش قیمت بیت کوین روند صعودی را که در چند هفته گذشته حفظ کرده بود شکست. در حالی که بسیاری از تحلیلگران معتقدند کف قیمت بیت کوین در ماه می ایجادت شده، بسیاری دیگر نیز هنوز معتقدند مرحله ای دیگر و البته سنگین تر از ریزش های پیشین هنوز در راه است.

قیمت‌های آلتکوین ها نیز به دلیل عملکرد منفی بیت‌کوین با ریزش سنگین ناشی از افزایش فشار فروش در بازار مواجه شده است. سرمایه گذاران نیز در ورود به بازار کاملات محتاط بوده که دلیل اصلی آن، شکست روند صعودی آغاز شده توس طبیت کوین است که می تواند منجر به ریزش های سنگین تر طی روزهای آتی شود.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت بیت کوین روی۲۱۲۵۱ دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته ۱.۲۴ درصد کاهش یافته است. صبح دوشنبه، قیمت بار دیگر به زیر ۲۱۰۰۰ دلار سقوط کرد. با این حال، سرمایه گذاران به سرعت از ریزش ایجاد شده استفاده کردند که نهایتا منجر به حفظ حمایت بیت کوین شد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

ریزش سنگین در انتظار بیت کوین| هدف قیمت خرس ها روی چه نقطه ای است؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت بیت کوین یک شکست واضح از الگوی گُوِه صعودی را نشان می دهد. از آنجایی که چنین الگویی بسیار نزولی است، بنابراین قیمت در جهت نزولی بسیار سریع تر حد انتظار شتاب گرفت. در چنین الگویی، خرس ها همیشه نقطه پایین گوه را برای خرید هدف قرار می دهندکه چننی امری می تواند منجر به ریزش قیمت بیت کوین تا ۱۹ هزار دلار شود.

یکی دیگر از دلایل پیش بینی نزولی قیمت بیت کوین، بسته شدن کندل هفتگی در حالت نزولی است. تنها راه افزایش قیمت، بازیابی سطح ۲۵k و تبدیل آن به نقطه حمایت است. همچنین احتمالاً قیمت با مقاومت MA ۲۰۰ هفتگی روبرو خواهد شد که در حال حاضر روی ۲۳۱۰۸ دلار قرار دارد. بنابراین، گاوها باید برای نجات بیت کوین از ریزش شدید، اقدام تقریبا غیر قابل باور انجام دهند که در حال حاضر، چنین انگیزه ای در بازار به چشم نمی خورد.

کد خبر: ۱۶۹٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha