۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
آیین نامه رتبه بندی معلمان برای مشمول شدن نیروهای فاقد کد شناسه استخدام اصلاح شود
رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس طی نامه‌ای مطرح کرد

آیین نامه رتبه بندی معلمان برای مشمول شدن نیروهای فاقد کد شناسه استخدام اصلاح شود

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب رییس جمهور گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان برای مشمول شدن نیروهای فاقد کد شناسه استخدام اصلاح شود.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رییس جمهور خواست؛ آئین نامه اجرائی قانون رتبه بندی معلمان، نیروهای فاقد کد شناسه استخدام از شمول مزایای این قانون خارج شده و علیرغم اصلاح این مصوبه در هئیت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس شورای اسلامی، مجددا با درج عبارت «اجرای رتبه بندی منوط به تکمیل فرآیند استخدام مطابق قوانین و مقررات خواهد شد» مد نظر قرار بگیرد.

در ادامه متن کامل نامه رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی را بخوانید:

باسمه تعالی
حضرت آیت الله جناب آقای دکتر رئیسی (دام عزه)
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات؛

به استحضار می رساند. براساس آئین نامه اجرائی قانون رتبه بندی معلمان، نیروهای فاقد کد شناسه استخدام از شمول مزایای این قانون خارج شده و علیرغم اصلاح این مصوبه در هئیت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس شورای اسلامی، مجددا با درج عبارت "اجرای رتبه بندی منوط به تکمیل فرآیند استخدام مطابق قوانین و مقررات خواهد شد" کما کان اپن قشر زحمتکش از این مزایا بی نصیب مانده‌اند در حالیکه تاخیر در اختصاص کد شناسه با وجود همه شرایط لازم، دلیل محرومیت این عزیزان از حق مسلم و قانونی خود نیست.

لازم به ذکر است که نیروهای طرح مهر آفرین سالیان طولانی بصورت پیمانی وظیفه خطیر آموزش و تربیت بخش زیادی از دانش آموزان این کشور را بر عهده داشته و حقوق و مزایای آنها نیز مشابه نیروهای رسمی است.

خواهشمند است با عنایت به مراتب مذکور و سیاست های عدالت محور دولت مردمی و حمایت همیشگی شما از معلمان عزیز و نیز تصویب منابع لازم در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور جهت اجرای این قانون دستور فرمائید ضمن تسریع در فرآیند تبدیل وضعیت و استخدام آنها، تا زمان تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت استخدامی قانون شامل حال این افراد شده با مشابه سایر معلمان از مزایای این قانون، بهره مند شوند.

حمیدرضا حاجی بابانی -رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ و رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی

رونوشت - جناب آقای دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جهت استحضار.

کد خبر: ۱۶۹٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha