۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
اصلاح قیمت «ایپ کوین» در بازار| روند قیمت چه زمان صعودی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

اصلاح قیمت «ایپ کوین» در بازار| روند قیمت چه زمان صعودی خواهد شد؟

ریزش بازار در روز چهارشنبه که تا ساعات اولیه امروز، شنبه نیز همچنان ادامه داشته، منجر به ریزش قیمت ایپ کوین و از بین رفتن بخش مهمی از سودهایی بود که سرمایه گذاران بر روی این توکن کسب کرده بودند.

به گزارش بازار، با پیشرفت چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال طی هفته های گذشته، توکن «ایپ کوین» یکی از پیشروترین رمزارزهای بازار در روند بهبود نسبی بوده و عملکردی بسیار چشمگیر از خود نشان داد.

با اینحال، ریزش بازار در روز چهارشنبه که تا ساعات اولیه امروز، شنبه نیز همچنان ادامه داشته، منجر به ریزش قیمت ایپ کوین و از بین رفتن بخش مهمی از سودهایی بود که سرمایه گذاران بر روی این توکن کسب کرده بودند.

در ادامه، پیش بینی قیمت ایپ کوین به اقدام قیمت طی چند روز آینده بستگی دارد. ایپ کوین پس از چندین بار تلاش برای بازپس گیری سطح مهم ۷.۵ دلاری خود شکست خورده و نهایتا با ریزش بازار، دچار اصلاح قیمت شد.

در نتیجه، خرس ها بار دیگر در حال به دست گرفتن اوضاع هستند. قیمت این توکن همچنین روند صعودی را در بازه زمانی روزانه شکسته و اکنون در پایین ترین سطح در ۴ هفته گذشته معامله می شود.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت توکن ایپ کوین روی ۵.۲۳ دلار معامله می شود. قیمت در جلسه معاملاتی روز جمعه ۷.۶ درصد کاهش یافت که ناشی از افزایش فشار شدید فروش بیت کوین در بازار بود.

با اینحال، بر اساس اطلاعات موجود تعداد دارندگان توکن APE طی هفته های گذشته به بالاترین حد خود رسیده که می تواند نشانه خوبی برای آینده این رمز ارز محسوب شود.

پیش بینی قیمت توکن APE

اصلاح قیمت «ایپ کوین» در بازار| روند قیمت چه زمان صعودی خواهد شد؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ایپ کوین حاکی از شکست روند قیمت را در بازه زمانی روزانه است. با این وجود، پیش از آزمایش مجدد حمایت ۴ دلاری، نمی توان دستیابی به یک بالاترین کف قیمت را رد کرد.

توجه داشته باشید که تنها راه صعودی ماندن روند قیمت ایپ کوین، دستیابی مجدد به به سطح قیمت ۷.۵ دلار است. یکی دیگر از عواملی که بر عملکرد قیمت تاثیر گذار خواهد بود، قیمت بیت کوین است.

اگر قیمت بیت کوین در یک روند نزولی باقی بماند، عملکرد توکن APE نیز احتمالاً منفی خواهد بود. از سوی دیگر، اگر قیمت بیت کوین به بالای ۲۵ هزار دلار برسد، قیمت ایپ کوین بار دیگر افزایش خواهد یافت. بنابراین، در شرایط فعلی بازار، بهتر است منتظر شکست قیمت بوده و از ورود به معامله پرهیز نمایید.

کد خبر: ۱۶۹٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha