۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
آزادراه شمال مسدود است/ اعتبار ۴۵۰ میلیاردی برای ایمن‌سازی راه‌ها
مدیرکل راهداری مازندران:

آزادراه شمال مسدود است/ اعتبار ۴۵۰ میلیاردی برای ایمن‌سازی راه‌ها

ساری - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از مسدود شدن آزادراه تهران-شمال به دلیل عملیات جاده‌ای و ترانشه برداری خبر داد.

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مسدود شدن محور آزادراه تهران شمال - مسیر شمال به جنوب به دلیل ترانشه برداری گفت: آزادراه چالوس - مرزن آباد نیز هر روز از ساعت ۱۹ تا هفت صبح مسدود می شود.

وی به طرح جایگزینی نیوجرسی در محورهای ارتباطی استان برای ارتقای وضعیت ایمنی جاده های استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح در استان به بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و اکنون این پروژه در ۱۰۰ کیلومتر از محورهای استان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ایمن سازی محورهای ارتباطی را از جمله طرح های و برنامه های مهم بیان کرد و گفت: نصب تاسیسات روشنایی، تابلو و علام راهنمایی و رانندگی و خط کشی ها جزو برنامه های سالانه قرار دارد.

نجفی درباره وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی استان گفت: در حال حاضر محورهای کندوان و سوادکوه حدفاصل مرزن آباد و شیرگاه پرحجم و در دیگر مسیرها شامل هراز و کیاسر ترافیک عادی و روان است و از نظر شرایط آب و هوایی، وضعیت جوی ابری است.

کد خبر: ۱۶٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha