۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
احتمال ریزش قیمت بیت کوین همچنان وجود دارد| سیگنال منفی فدرال رزرو به بازار رمزارزها
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش قیمت بیت کوین همچنان وجود دارد| سیگنال منفی فدرال رزرو به بازار رمزارزها

بازار رمزارزها امروز با ریزشی سنگین مواجه شده و در حال حاضر، بیت کوین در محدوده مهمی قرار دارد که از دست دادن حمایت ۲۳۲۰۰ دلار، می تواند منجر به ریزش بیشتر این رمزارز شود.

به گزارش بازار، با ریزش بازار رمزارزها طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه، بیت کوین به زیر منطقه حمایت کلیدی خود یعنی ۲۳۶۵۰ دلار کاهش یافته و روند بازار کریپتو مجددا خرسی شد.

همچنین جلسه کمیته بازار آزاد فدرال نیز که در صورتجلسه آن بر افزایش مجدد نرخ بهره بانکی در ماه سپتامبر تاکید شد، کار بیت کوین را برای بازگشت به مسیر صعودی قیمت خود سخت تر کرده و به عنوان عامل فاندامنتال منفی، سد راه افزایش قیمت این رمزارز شد.

اما نکته قابل توجه اینجاست که بیت کوین برای جلوگیری از ریزش بیشتر قیمت، باید حمایت کلیدی فعلی روی ۲۳۲۰۰ دلار را حفظ کند. در غیر این صورت، کار برای بازگشت قیمت بسیار سخت تر شده و بزرگترین رمزارز جهان به راحتی وارد کانال ۲۲ هزار دلار خواهد شد.

در حال حاضر، مهمترین حمایت بیت کوین همین نقطه ۲۳۲۰۰ دلار و مقاومکت آن نیز روی ۲۴ هزار دلار است. این ارز دیجیتال همچنین زیر محدوده SMA۱۰۰ و در نزدیکی محدوده ۲۳.۶ درصد فیبوناچی در حرکت است.

اما در ادامه مسیر، مهمترین مقاومت بیت کوین روزانه برای ساعات آتی، روی ۲۳۸۰۰دلار قرار دارد که نزدیک به محدوده ۵۰ درصد فیب اصلاحی است. اگر بیت کوین بتواند از این محدوده عبور نماید، احتمال پامپ قیمت به سمت ۲۴۵۰۰ دلار و شاید ۲۵ هزار دلار وجود دارد. اما در صورتی که کف حمایت ۲۳۲۰۰ دلار شکسته شود، محدوده حمایت بعدی روی نقطه ۲۲۷۵۰ دلار قرار خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۹٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha