۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران شهریور ماه برگزار می‌شود
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت:

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران شهریور ماه برگزار می‌شود

معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت از برگزاری نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران یکم تا چهارم شهریور خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا شاه میرزایی معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت از برگزاری نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران از ابتدای شهریور ماه خبر داد گفت: این نمایشگاه از یکم تا چهارم شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد که در آن شرکت‌های متعددی که ارائه دهنده خدمات کسب و کار هستند با سامانه‌های خود حضور خواهند داشت.
او گفت: رونمایی از پلتفرم یا بازار خدمات کسب و کار، همچنین مدیریت زنجیره تامین، ارائه خدمات حقوقی کاریابی و روانشناسی کسب و کار، از جمله خدماتی هستند که توسط شرکت‌های کسب و کار خصوصی راه اندازی شده و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

شاه‌میرزایی به ایجاد سایتی از سوی وزارت صمت اشاره کرد و گفت: این سایت مجموعه‌هایی که در حوزه خرید شفاف و تامین تسهیلات به صورت زنجیره‌ای برای خرید کالا اقدام می‌کنند را معرفی می‌کند. این سایت به نام توان خرید بوده که پیشتر با نام خرید شفاف شناخته می‌شد.

این مقام مسوول اضافه کرد: با حذف واسطه ها، ارائه کد رهگیری و شناسه کالا و همچنین اسناد فروش در سامانه خرید شفاف و کنترل قیمت و اصالت کالا، با توجه به اینکه تسهیلات خرید نیز به آن اضافه شد به توان خرید تغییر نام یافت و مصرف کنندگان می‌توانند از طریق تسهیلات دریافتی به این طرح بپیوندند.

معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت خاطرنشان‌کرد: تاکنون پنج بانک و تعداد زیادی از تولید کنندگان به این طرح پیوسته‌اند و در مرحله نخست باید ثبت نام از سوی متقاضیان که زوج‌های جوان و خبرنگاران هستند انجام شود تا اسامی به بانک‌ها ارجاع داده شود.

وی گفت: اکنون تامین مالی برای ۲۰۰ هزار خانوار انجام شده و به‌تدریج به هر میزان که منابع مالی توسط بانک‌ها افزایش یابد، گروه‌های هدف نیز اضافه خواهند شد.

کد خبر: ۱۶۸٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha