۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
برقراری اولین پرواز مستقیم اهواز-مسقط با هواپیمای عمانی
رئیس اتاق بازرگانی اهواز خبر داد؛

برقراری اولین پرواز مستقیم اهواز-مسقط با هواپیمای عمانی

اهواز- عموری، رئیس اتاق بازرگانی اهواز از برقراری اولین پرواز مستقیم اهواز-مسقط با هواپیمای عمانی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، شهلا عموری اظهار کرد: در راستای تحقق چشم اندازهای توسعه تجارت خارجی کشور، پیگیری‌های جدی برای برقراری پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز به کشور عمان انجام شد.

وی ادامه داد: در نهایت با هماهنگی‌های صورت گرفته از روز دوم مهرماه، پروازهای عمان از فرودگاه بین‌المللی اهواز به مقصد شهر مسقط آغاز می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به سیاست دولت سیزدهم به منظور توسعه روابط تجاری با کشورهای همسایه، عنوان کرد: عمان از جمله کشورهایی است که قطعا در تحقق سیاست‌های تجاری دولت و بخش خصوصی نقش تاثیرگذاری دارد.ر

عموری به تشابهات فرهنگی مشترک بین مردم خوزستان و کشور عمان اشاره کرد و گفت: به واسطه این تشابهات، زمینه افزایش حجم مبادلات تجاری بین فعالان اقتصادی دوطرف بیش از پیش وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: جذب توریست از کشور عمان و همچنین تسهیل تردد تجار ایرانی به مسقط از اهداف برقراری این پرواز محسوب می‌شود.

دبیر شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با بیان اینکه در ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه هر هفته پرواز مسقط-اهواز (از دوم مهرماه) انجام می‌شود، توضیح داد: این پرواز در ساعت ۱۴:۰۰ همان روز (شنبه هر هفته) فرودگاه بین‌المللی شهر اهواز را به مقصد مسقط ترک می‌کند.

عموری بیان کرد: هواپیمایی که در این مسیر هوایی حضور خواهد داشت، متعلق به یک شرکت هواپیمایی در کشور عمان است.

کد خبر: ۱۶۸٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha