۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
آماده شدن دوج کوین برای اصلاح قیمت| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

آماده شدن دوج کوین برای اصلاح قیمت| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

قیمت دوج کوین پس از رالی موفق روز گذشته خود، اکنون روند صعودی آهسته تری را دنبال می کرده و برای اصلاح قیمت آماده می شود.

به گزارش بازار، قیمت دوج کوین پس از رالی موفق روز گذشته خود، اکنون روند صعودی آهسته تری را دنبال می کند. به نظر می رسد طی ساعات آتی شاهد اصلاح قیمت این رمزارز باشیم که می تواند فرصتی مناسب برای خرید تلقی شده و سرمایه گذاران را برای حرکت صعودی بعدی آماده کند.

قیمت دوج کوین در تاریخ ۱۶ آگوست پس از افزایش ۱۲ درصدی به سطح حمایت ۰.۰۸۲ دلار رسید. این رالی قیمت پس از گذراندن نزدیک به دو ماه و نیم زیر این سطح مقاومت و تقریبا همزمان با بهبود وضعیت آلتکوین ها در بازار رخ داد.

حرکت صعودی جدید باعث شده تا توکن دوج یک منطقه تقاضای جدید ایجاد کند که از ۰.۰۷۴ دلار به ۰.۰۸۲ دلار گسترش می یابد. با این حال، توجه داشته باشید که روند صعودی در خط روند نزولی چند ساله که به عنوان سطح مقاومت عمل می کند، با رد قیمت مواجه شد.

آماده شدن دوج کوین برای اصلاح قیمت| روی چه نقطه ای خرید کنیم؟

در نتیجه، دوج کوین احتمالاً به سطح حمایت ۰.۰۸۲ دلار بازگشته و بین سطوح حمایت افقی و مقاومت خود فشرده می شود. شکل گیری رالی بعدی قیمت از این محدوده، احتمالاً منجر به شکل گیری حرکتی صعودی شده که مقاومت ۰.۰۹۳ دلار را پس از یک رالی ۱۳ درصدی دوباره آزمایش می‌کند.

ادامه این رالی انفجاری، قیمت دوج کوین را به سمت بازبینی مجدد مقاومت ۰.۱۰۹ دلار سوق می‌دهد. بنابراین، سرمایه گذاران علاقمند به دوج کوین باید منتظر واکنش صعودی در منطقه تقاضای فوق باشند.

تا زمانی که دوج کوین در بالای این ناحیه باقی بماند، احتمال افزایش ۱۳% تا ۳۳% برای این میم کوین وجود دارد.

در حالی که همه چیز برای قیمت دوج کوین رو به بهبود است، شکست منطقه تقاضای ۰.۰۷۴ دلار ساختار فعلی را باطل کرده و به معنای آغاز یک حرکت نزولی خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۸٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha