۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
لزوم تجاری سازی و تولید انبوه محصولات شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری
استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم تجاری سازی و تولید انبوه محصولات شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری

بوشهر- استاندار بوشهر بر لزوم تجاری سازی و تولید انبوه محصولات شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران پارک علم و فناوری پردیس اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین" نام گذاری شده و برای دسترسی عملی به شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه علم و فناوری دارد و در سال جاری شاهد پویاتر شدن شرکت‌های دانش بنیان هستیم به گونه‌ای که این مجموعه‌ها در حوزه‌های تولید و صنعت نیز حضوری کاربردی دارند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر باید حمایت عملی و ملموس از پارک‌های علم و فناوری داشته باشند تا شاهد تولید بیشتر و نهایتا ایجاد اشتغال جوانان بومی باشیم.

محمدی‌زاده با تقدیر از حمایت پارک علم و فناوری پردیس از استان بوشهر تصریح کرد: حمایت بیشتر و موثرتر مدیران این پارک از مجموعه‌های خلاق و نوآور در بوشهر، به ایجاد اشتغال و بهبود معیشت و اقتصاد خانوارها منجر خواهد شد.

وی یادآور شد: تجاری سازی تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و تولید انبوه محصولات و پیدا کردن بازارهای هدف، کمک بزرگی به این مجموعه‌هاست که همه باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

مدیران پارک علم و فناوری پردیس نیز بر لزوم‌حمایت کاربردی و عملی از پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان مستقر تاکید کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این نشست بر ضرورت تجاری سازی تولیدات شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۶۸٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha