۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
وضعیت ریپل همچنان مساعد نیست| احتمال افزایش قیمت طی روزهای آتی
تحلیل بازار رمز ارزها؛

وضعیت ریپل همچنان مساعد نیست| احتمال افزایش قیمت طی روزهای آتی

علیرغم رشد نسبی قیمت آلتکوین ها طی روزهای گذشته، رمزارز ریپل همچنان عملکرد خوبی نداشته و هنوز شواهدی از بهبود قیمت برای این رمزارز مشاهده نمی شود.

به گزارش بازار، علیرغم رشد نسبی قیمت آلتکوین ها طی روزهای گذشته، رمزارز ریپل همچنان عملکرد خوبی نداشته و منجر به نا امیدی سرمایه گذاران بزرگ خود شده است.

یکی از دلایل مهم کاهش علاقه سرمایه گذاران به ریپل، شکایت جاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه ریپل است. شکایتی که در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شده و هنوز پرونده آن بسته نشده است. هرچند منابع مطلع معتقدند کمیسیون مذکور احتمالا نتجیه دادگاه را به سود خود تمام خواهد کرد.

پیش بینی قیمت ریپل

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ریپل نشان می دهد که این ارز دیجیتال از ماه می ۲۰۲۱ در یک روند نزولی ثابت قرار داشته است. این روند نزولی با تغییر قیمت بیت کوین از ۶۹ هزار دلار در نوامبر ۲۰۲۱ تشدید شد.

وضعیت ریپل همچنان مساعد نیست| احتمال افزایش قیمت طی روزهای آتی

ریپل در زمان نگارش این گزارش روی قیمت ۰.۳۷ دلار معامله شده و همچنان بالای محدوده حمایت کلیدی خود روی ۰.۳۵ دلار در حرکت است. توجه داشته باشید که تنها هنگام شکسته شدن مقاومت مهم ۰.۵۰ دلار می توان به بازگشت قیمت این رمز ارز امیدوار بود و هرگونه حرکت در زیر این محدوده، همچنان به عنوان سیگنال منفی برای سرمایه گذاری به حساب می آید.

اما در صورت عدم حفظ حمایت ۰.۳۵ دلاری، خرس ها نقطه بعدی حمایت را روی ۰.۳ دلار هدف قرار خواهند داد که به عنوان کف حمایت تاریخی برای این رمزارز پر طرفدار محسوب می شود.

در عین حال این نکته را در نظر داشته باشید که برخی خبرها حاکی از احتمال لیکوئید شدن برخی از سرمایه گذاران بزرگ در صورت افزایش قیمت ریپل طی روزهای آتی است. لذا به نظر می رسد اگر قصد فروش و لیکوئید کردن توکن های خود دارید، می تواند فرصت مناسبی برای چنین اقدامی محسوب شود.

کد خبر: ۱۶۸٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha