۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
بازگشایی ۵ نماد معاملاتی در بازار بورس و فرابورس ایران

بازگشایی ۵ نماد معاملاتی در بازار بورس و فرابورس ایران

نمادهای معاملاتی (لکما ۱) , (شصف‌ها ۱) , (غناب ۱)، (دتولید ۱) و (ختراک) امروز (سه شنبه) در بازار بورس و فرابورس ایران بازگشایی و آماده معامله شدند.

به گزارش بازار، بر اساس اطلاعیه‌های مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران؛ نماد معاملاتی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (لکما ۱)، پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، وفق ترتیبات مندرج در دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، با محدودیت دامنه نوسان قیمت امروز آماده انجام معامله است.

نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی اصفهان (شصف‌ها ۱) نیز پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و ب و ارائه موارد منجر به تعلیق، از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز آماده معامله است. لازم به ذکر است پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، در صورت لزوم بازگشایی مرتبه دوم اطلاع‌رسانی می‌شود. در غیر این صورت انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان‌پذیر است.

همچنین نماد معاملاتی شرکت صنعتی ناب (غناب ۱)، پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده صاحبان سهام و ارائه موارد منجر به تعلیق در قالب ارائه تصمیمات مجامع مذکور و شفاف سازی در خصوص شایعه یا خبر از امروز آماده انجام معامله است. لازم به ذکر است پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان‌پذیر است.

در ادامه نماد معاملاتی شرکت داروسازی تولید دارو (دتولید ۱) نیز پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، وفق ترتیبات مندرج در دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، با محدودیت دامنه نوسان قیمت امروز سه شنبه قابل معامله است.

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران هم اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی ایران (ختراک) باتوجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است. هم‌چنین ضروری است سرمایه‌گذاران محترم علاوه‌بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشر شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کنند.

کد خبر: ۱۶۸٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha