۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
ارائه بسته تشویقی به خریداران واحدهای تولیدی راکد استان سمنان
معاون استاندار سمنان خبر داد؛

ارائه بسته تشویقی به خریداران واحدهای تولیدی راکد استان سمنان

سمنان – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: اعمال بسته‌های تشویقی برای متقاضیان و خریداران واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت‌الله عسگری صبح شنبه در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی از ارائه بسته تشویقی به خریداران واحدهای تولیدی راکد استان خبر داد و بیان کرد: اعمال بسته‌های تشویقی برای متقاضیان و خریداران واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بر اساس آمار بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و بدهکار استان سمنان از خط تولید زنده و فعال برخوردار نیستند اما می توان با حمایت هایی آن ها را دوباره فعال کرد.

تعیین تکلیف ۱۷ واحد تولیدی

معاون استاندار سمنان ادامه داد: فرآیند سرعت واگذاری، تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در یک سال گذشته مطلوب بوده است.

عسگری با بیان اینکه در ماه‌های گذشته ۱۷ واحد تولیدی راکد و بدهکار تعیین تکلیف شدند، گفت: در مقابل هم پنج واحد تولیدی بدهکار از سوی بانک‌های عامل و یا دیگر دستگاه‌های اجرایی طلبکار توقیف شدند که نباید این امر صورت بگیرد.

وی در خاتمه گفت: بانک‌ها در تملیک دارایی‌های واحدهای تولیدی بدهکار در وهله اول خط تولید را توقیف نکنند و این رویه برای دریافت مطالبه‌ها به‌هیچ‌عنوان صحیح نیست.

کد خبر: ۱٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha