۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
رویداد صنایع خلاق « معرفی شتاب دهنده صادراتی» در شاهرود برگزار شد
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

رویداد صنایع خلاق « معرفی شتاب دهنده صادراتی» در شاهرود برگزار شد

شاهرود- رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه رویداد صنایع خلاق « معرفی شتاب دهنده صادراتی» در شاهرود برگزار شد، گفت: بررسی زمینه های توسعه تولید محور این همایش بود.

محسن نظری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه رویداد صنایع خلاق « معرفی شتاب دهنده صادراتی» در شاهرود برگزار شد، ابراز کرد: تقویت تعاملات بین‌المللی از مهمترین ویژگی های این رویداد اقتصادی و تولید محور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ارتقای تعاملات بین المللی با چند شرکت خارجی در این رویداد برنامه ریزی شده است، افزود: کارگزاران صادراتی در این رویداد با تولیدات دانش‌بنیان‌های استان سمنان آشنا شدند.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان ایجاد نخستین شتاب دهنده خصوصی دیگر محور این رویداد است، گفت: گشایش بازارهای صادراتی جدید برای تولیدات به خصوص در حوزه فناوری و دانش‌بنیان، از مهمترین محورهای این رویداد محسوب می شود.

نظری با بیان اینکه یکی از ارکان رتبه بندی شرکت های دانش بنیان توسعه بازار و صادرات محسوب می شود، بیان داشت: اتصال بین شرکت‌های استان سمنان با شرکت‌های فناور خارج از جمله دیگر برنامه هایی است که در رویداد شتاب دهنده صادراتی استان سمنان مطرح شده است.

وی افزود: ظرفیت‌های مناسبی که در استان سمنان وجود دارد این امکان را به دانش بنیان ها می دهد تا بتوانند تعاملات بین‌المللی خود را ارتقا ببخشند.

کد خبر: ۱۶۸٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha