۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
۲۴۰ روستا در زنجان نیازمند بازنگری هستند
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۲۴۰ روستا در زنجان نیازمند بازنگری هستند

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به بازنگری طرح هادی در ۱۲۳ روستای استان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان ۲۴۰ روستا نیازمند بازنگری هستند.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۸۰۰ واحد مسکونی در بحث نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست اقدام است،گفت: تاکنون بیش از ۱۶ هزار نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند.

وی بیان داشت: از این تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط دریافت مسکن بودند و افرادی که برای ما متقاضی موثر بودند، تاکنون ۱۲۰۰ نفر واریز وجه داشتند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان،به مقاوم مسکن روستایی در استان اشاره کرد و گفت: این طرح از سال ۹۷ آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان ۹۲ هزار و ۶۵۰ مسکن روستایی وجود دارد که تاکنون ۵۱ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است، ابراز داشت: بنیاد مسکن تاکنون رتبه برتر کشوری در مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۵۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده و امسال هم مقاوم سازی ۵ هزار واحد پیش بینی شده است.

خواجه‌ای تاکید کرد: مطالعه طرح هادی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار انجام شده و همچنین مطالعه طرح هادی در ۶۰ روستای زیر ۲۰ خانوار انجام شده و امسال طرح هادی در ۴۳۲ روستای استان اجرا شده و طی سال گذشته برای ۸۷ روستا اجرای طرح هادی ۸۴ میلیارد اعتبار پیش بینی شده بود و در این راستا ۴۷ میلیارد از منابع استانی برای ۶۰ روستا ابلاغ شد.

وی به بازنگری طرح هادی در ۱۲۳ روستای استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: در استان ۲۴۰ روستا نیازمند بازنگری هستند.

کد خبر: ۱۶۸٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      0 0
      فکر روستاییان هم باشید تا کی باید منتظر وام دویست میلیونی باشیم.