۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
دولت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در ایوانکی را متعهد شده است
استاندار سمنان:

دولت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در ایوانکی را متعهد شده است

گرمسار- استاندار سمنان گفت: دولت برای احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی متعهد شده و تحقق این امر موجب افزایش چشمگیر جمعیت در غرب استان می‌شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمدرضا هاشمی در آئین تجلیل از خبرنگاران گرمساری درباره اقدامات دولت در راستای تامین مسکن مردم، اظهار داشت: دولت برای احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی متعهد شده است.

وی افزود: تحقق این امر موجب افزایش چشمگیر جمعیت در غرب استان می‌شود همچنین نزدیکی ایوانکی به تهران می تواند سرریز جمعیتی پایتخت را نیز میزبانی کند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه سهم استان در طرح ملی مسکن ۶۰ هزار واحد مسکونی است، خاطر نشان کرد: ۷۸۷ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص یافته که پیگیری برای تخصیص ۱۰۰ درصدی این اعتبار در دستور کار است.

هاشمی یادآور شد: اقدامات در حوزه‌های مرتبط با تسهیلات تبصره ۱۸ و احیای واحدهای راکد صنعتی شهرستان‌های‌ گرمسار و آرادان، احداث مسکن به ویژه در شهر جدید ایوانکی، اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از قبال سفر انجام شده است.

کد خبر: ۱۶۸٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha