۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
مرتبا سرمایه گذاران در بورس ضرر می کنند| بیشترین آسیب نصیب سرمایه گذاران خرد
عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با بازار:

مرتبا سرمایه گذاران در بورس ضرر می کنند| بیشترین آسیب نصیب سرمایه گذاران خرد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: متاسفانه مرتبا افراد و سرمایه گذاران در بازار سرمایه ضرر می کنند و به نظر می آید که افرادی که در گذشته از بازار بورس نفع می بردند همچنان نفع می برند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به موضوع تشکیل وزارت بازرگانی در کشور بیان کرد: بنده مخالف تشکیل وزارت بازرگانی در کشور هستم.

وی تصریح کرد: حتما فرآیند توزیع کالا با تشکیل وزارت بازرگانی در کشور صدمه خواهد دید.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت تشکیل وزارت بازرگانی میل مدیران بیشتر به سمت واردات سوق داده می شود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در ادامه در زمینه وضعیت بازار سرمایه نیز تاکید کرد: وضعیت بازار سرمایه در کشور به هیچ وجه خوب نیست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: افرادی که در بازار سرمایه، سرمایه گذاری کردند از این وضعیت ناراحت و نگران هستند و لازم هست که وزیر اقتصاد شخصا به بازار بورس ورود کند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: البته مقداری از بار نگرانی ها در یک سال گذشته در بازار سرمایه کاسته شده است اما هنوز آن ثبات لازمی که باید ایجاد شود، محقق نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند بهبودی بازار سرمایه هنوز آغاز نشده است، تصریح کرد: متاسفانه مرتبا افراد و سرمایه گذاران در این بازار ضرر می کنند و به نظر می آید که افرادی که در گذشته از بازار بورس نفع می بردند همچنان نفع می برند و وقتی نفع بردند از بورس خارج می شوند، اما سرمایه گذاران خرد بیشترین آسیب را می بینند.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha