۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
لزوم تلاش بیشتر مدیران استان بوشهر در جذب اعتبارات ملی
استاندار بوشهر تاکید کرد:

لزوم تلاش بیشتر مدیران استان بوشهر در جذب اعتبارات ملی

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر بر لزوم تلاش بیشتر مدیران استان بوشهر در جذب اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ای تاکید کرد.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست مسئولان اجرایی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه های مختلف است و برای توسعه و پیشرفت استان باید از این ظرفیت‌ها بهره ببریم.

وی افزود: تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌ها و طرح‌های مهم و بزرگ استان و تکمیل این طرح‌ها از اولویت‌های استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تصویب اعتبار ۱۳۷۷ میلیارد تومانی مسئولیت اجتماعی نفت به استان بوشهر از توفیقات مهم مدیریت استان با همکاری نمایندگان استان در مجلس و سایر بزرگان استان از جمله نماینده استان در مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بوده که باید استفاده بهینه را از این مهم ببریم.

محمدی‌زاده یادآور شد: علاوه بر بودجه‌ای که در سال جاری به استان بوشهر تخصیص یافته، بیش از ۸۰ درصد اعتبارات به صورت ملی و از طریق وزارتخانه‌ها توزیع می‌شود که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در جذب بیشترین میزان‌اعتبار تلاش و فعالیت کنند.

وی بیان کرد: مدیران اجرایی باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده و با رایزنی با وزارتخانه، نسبت به جذب اعتبارات ملی نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

استاندار بوشهر گفت: مدیران باید با حضور در مرکز کشور و توجیه وزارتخانه مربوطه، اعتبارات را جذب کنند.

محمدی زاده اضافه کرد: دعوت وزرا و معاونین وزرا و مدیران ارشد کشوری به استان نیز گام مهمی برای جذب اعتبارات ملی است و انتظار می‌رود در سال جاری با رایزنی و مکاتبه بیشتر و موثرتر شاهد جذب این اعتبارات باشیم.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha