۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
ادغام شبکه اتریوم روز ۱۵ سپتامبر عملیاتی خواهد شد| سیگنال مثبت برای قیمت اتر
ویتالیک بوترین اعلام کرد؛

ادغام شبکه اتریوم روز ۱۵ سپتامبر عملیاتی خواهد شد| سیگنال مثبت برای قیمت اتر

«ویتالیک بوترین» مدیرعامل اتریوم طی سخنانی اعلام کرد که احتمالا فرآیند ادغام و تبدیل کار شبکه این رمزارز از اثبات کار به اثبات سهام در تاریخ ۱۵ سپتامبر عملیاتی شود.

به گزارش بازار، «ویتالیک بوترین» مدیرعامل اتریوم طی سخنانی اعلام کرد که احتمالا فرآیند تبدیل کار شبکه این رمزارز از اثبات کار به اثبات سهام در تاریخ ۱۵ سپتامبر و پس از تکمیل آزمایش های شبکه آزمایشی «گوئرلی» عملیاتی شود.

گفته می شود ادغام شبکه اتریوم منجر به کاهش هزینه های انتقال و همچنین افزایش امنیت تراکنش ها و سرعت آنها خواهد شد.

در شبکه جدید قرار است علاوه بر مصرف کمتر انرژی که در حال حاضر به دلیل کارکرد بلاکچین اتریوم بر اساس ساختار اثبات کار (PoW) رخ می دهد، میزان امنیت تراکنش ها از طریق نیاز به تایید دارندگان برای انجام تراکنش افزایش یابد که به آن سیستم اثبات سهام گفته می شود.

بوترین همچنین در پیامی توئیتری اعلام کرد که سختی شبکه اتریوم قرار است روی ۵۸۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تنظیم شود.

لازم به ذکر است نزدیک شدن به زمان پایان آزمایش شبکه گوئرلی، منجر به افزایش قیمت اتریوم طی هفته های گذشته شده که نشان دهنده استقبال سرمایه گذاران از ادغام شبکه این رمز ارز است. اتریوم طی روزهای گذشته موفق شد از مرز ۱۹۰۰ دلار عبور کرده و به نظر می رسد افزایش قیمت این رمز ارز در بازار ادامه داشته باشد.

بر اساس گزارش جدید موسسه بزرگ تحقیقات بلاکچین گلسنود ( Glassnode)، مشتقات ارزهای دیجیتال پیشرو بازار در حال پیشرفت مثبت هستند. به گفته این موسسه، بیت کوین و مشتقات اتریوم با حجم معاملات بیشتر در بخش معاملات آتی مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند.

با اینحال، به گفته گلسنود، بازار مشتقات بیت کوین همچنان از پیشرفت جزئی برخوردار بوده و با ظرفیت اصلی خود فاصله زیادی دارد. این بدان معناست که سرمایه گذاری در بازار با احتیاط بیشتری از سوی سرمایه گذاران انجام می شود.

کد خبر: ۱۶۷٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha