۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
خودداری اپل از انتشار نسخه جدید تلگرام بر روی اپ استور!
پاول دوروف خبر داد؛

خودداری اپل از انتشار نسخه جدید تلگرام بر روی اپ استور!

مدیرعامل تلگرام از ممانعت اپل در برابر انتشار نسخه جدید این پیام رسان روی اپ استور خبر داده که گفته می شود مشکل ایجاد شده به دلیل ایموجی های جدید این پیام رسان است.

به گزارش بازار، علیرغم انتشار نسخه به روز رسانی تلگرام در روز جمعه، «پاول دوروف» موسس و مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که نسخه جدید بیش از دو هفته برای انتشار در اپ استور، در آزمایشگاه های اپل قرار داشته و دلیل تعلل در انتشار به روز رسانی جدید در اپ استور را ایموجی های جدید افزوده شده به تلگرام در نسخه جدید دانسته که ظاهرا اپل بدون هیچ گونه توضیحی در خصوص چرایی تمرکز بر این ایموجی ها، اکنون از تلگرام خواسته تا نسبت به حذف آنها اقدام نماید.

بر اساس این گزارش، دوروف در خصوص چرایی اشکال به وجود آمده در کانال تلگرام خود نوشت: پس از بازتاب گسترده پست قبلی من در رسانه ها، اپل در تماس با ما خواستار حذف «تلموجی» های جدید در نسخه به روز رسانی شده تلگرام شده که از کیفیت بالاتر از سطح استاندارد در وکتور برخوردار هستند.

وی با انتقاد از این اقدام اپل گفت: این یک حرکت مایوس کننده از طرف اپل است؛ زیرا تلموجی بُعد کاملاً جدیدی را به ایموجی‌های استاتیک با وضوح پایین افزوده و اکوسیستم آن‌ها را به میزان قابل توجهی غنی سازی می نمود.

به گفته کارشناسان، به نظر می رسد مشکل عمده اپل با طراحی ایموجی های جدید تلگرام موسوم به تلموجی ها است؛ چراکه اساسا محیط جدید ایموجی های تلگرام بسیار جذاب تر از ایموجی های استاتیک قبلی است.

کد خبر: ۱۶۷٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha