۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
تحرکات قیمت توکن LRC را زیر نظر داشته باشید| امکان جهش در قیمت لوپرینگ
تحلیل بازار رمزارزها؛

تحرکات قیمت توکن LRC را زیر نظر داشته باشید| امکان جهش در قیمت لوپرینگ

اگرچه ارز دیجیتال LRC در بازه زمانی چهار ساعته بالاترین سطح قیمت را ایجاد کرده، اما هنوز ساختار نزولی بازار خود را نشکسته و برای قدم گذاشتن در مسیر صعودی، نیازمند افزایش حجم بازار است.

به گزارش بازار، رمزارز «لوپرینگ» برای قدم گذاشتن در روند صعودی، نیاز به افزایش حجم بازار دارد. اگرچه ارز دیجیتال LRC در بازه زمانی چهار ساعته بالاترین سطح قیمت را ایجاد کرده، اما هنوز ساختار نزولی بازار خود را نشکسته است. برای بدست آوردن چشم انداز صعودی کوتاه مدت، قیمت باید از سطح ۰.۶۰ دلار عبور کند.

لوپرینگ یک راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ اتریوم است که توسط zkRollups پشتیبانی می شود. این پروتکل قصد دارد با ارائه یک جایگزین کم هزینه، ازدحام در بلاک چین اصلی اتریوم را کاهش دهد. به این ترتیب، LRC به کاربران اجازه می‌دهد از هزینه‌های پرهزینه شبکه اجتناب کرده و در عین حال از امنیت مشابه با شبکه اصلی اتریوم برخوردار شوند.

پیش بینی قیمت لوپرینگ

تحرکات قیمت توکن LRC را زیر نظر داشته باشید| امکان جهش در قیمت لوپرینگ

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت توکن LRC نشان می دهد که قیمت در حدود سطح ۰.۳۵ دلار دارای حمایت قوی است. در صورت افزایش قابل توجه حجم، قیمت می تواند میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود را پشت سر بگذارد که در حال حاضر روی ۰.۶۷ دلار است. این سطح قیمت همچنین با بالاترین سطح ۲۳ می مصادف است.

اما اگر قیمت حمایت ۰.۳۵ دلاری خود را شکسته و از دست بدهد، ممکن است روندی بسیار نزولی را در پیش بگیرد. در چنین حالتی، قیمت احتمالاً پشتیبانی ۰.۱۸ تا ۰.۲۰ دلاری خود را دوباره آزمایش خواهد کرد. با این حال، چنین حرکت نزولی تنها در صورتی امکان پذیر است که قیمت بیت کوین بار دیگر به زیر ۲۰ هزار دلار برسد.

کد خبر: ۱۶۷٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha