۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
خسارت نخلداران استان بوشهر بر اثر بارندگی‌های اخیر جبران خواهد شد
استاندار بوشهر:

خسارت نخلداران استان بوشهر بر اثر بارندگی‌های اخیر جبران خواهد شد

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از جبران خسارت نخلداران استان بوشهر بر اثر بارندگی‌های اخیر خبر داد و گفت: جبران خسارت به گونه‌ای است که رضایت باغداران را فراهم کند.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست با باغداران و بازدید از نخیلات و سردخانه‌های تنگستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نخلداران و تولیدکنندگان خرما باید حمایت و پشتیبانی شوند و مدیریت استان در این راستا از هیج تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: تقویت صنایع بسته بندی و تبدیلی خرما در مناطق خرماخیز استان یک ضرورت است و موجبات بهبود وضعیت معیشتی نخلداران می‌شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رایزنی‌های بسیار خوبی برای صادرات خرمای استان بوشهر به کشورهای هدف انجام شده و انتظار داریم امسال شاهد افزایش چشمگیر صادرات خرما باشیم.

محمدی زاده اضافه کرد: بارندگی‌های اخیر، خسارت زیادی به نخلداران بویژه در دشتستان و تنگستان وارد کرده که جبران این خسارت‌ها به گونه‌ای که رضایتمندی نخلداران و تولیدکنندگان را در پی داشته باشد ضروری است.

وی یادآور شد: خرما یک محصول مقوی و دارای ارزش غذایی فوق العاده‌ای است و باید به طور کامل معرفی شود و تبلیغات مناسبی صورت گیرد تا بازار خود را پیدا کند.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha