۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
تشکیل بیش از ۱۲۰۰ پرونده تخلف برای نانوایی‌های قم| ۲۶ هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی
طی امسال انجام شد؛

تشکیل بیش از ۱۲۰۰ پرونده تخلف برای نانوایی‌های قم| ۲۶ هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی

قم- فولادی وندا، سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای امسال تا هشتم مردادماه، یک‌هزار و ۲۰۶ مورد پرونده تخلف برای نانوایی‌های قم تشکیل شده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت قم، سیاوش فولادی وندا بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ روند نظارت بر فعالیت واحدهای اقتصادی در قم تشدید شده است و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر اساس وظیفه قانونی خود به صورت مستمر وضعیت بازار استان را پایش می‌کنند.

وی افزود: در جریان پایش‌های صورت گرفته از وضعیت عرضه کالاها در بازار استان، هرگونه تخلف همچون گران‌فروشی، کم‌فروشی،‌ عدم درج قیمت، فروش محصول بی‌کیفیت، قاچاق و سایر مورد مورد توجه بازرسان قرار گرفته‌ و برای آن پرونده‌ لازم جهت رسیدگی در مراجع قانونی، تشکیل شده‌است.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در این رابطه، برگزاری رزمایش‌های برنامه‌ریزی‌ شده طی امسال برای گسترش سطح نظارت‌ها در استان قم بوده ‌است که در جریان آن چگونگی فعالیت تعداد قابل توجهی از واحدهای اقتصادی استان، توسط بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت رصد شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تا هشتم مردادماه، حدود ۲۶ هزار مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی فعال در بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل سه‌هزار و ۶۱۴ پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۱۲۹ میلیارد تومان شد.

فولادی وندا گفت: نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای نانوایی استان از دیگر اقدام‌های صورت گرفته توسط بازرسان این سازمان بود که در همین ارتباط ۶ هزار و ۴۱۵ مورد بازرسی انجام و در جریان آن یک‌هزار و ۲۰۶ مورد پرونده تخلف به ارزش ۳۵ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال تشکیل شد.

حدود ۹۰۰ نانوایی در سطح شهر و مناطق مختلف استان قم فعال است.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      0 0
      اکثر نانوایی‌ها کم فروشی میکنند و وزن نان خیلی پایین اسن من شخصاً وزن کردم یا اینکه خمیر نان را می‌دهند