۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد| طرح استاندار بوشهر برای خانه‌دار شدن نسل‌های آینده
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شد| طرح استاندار بوشهر برای خانه‌دار شدن نسل‌های آینده

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از آغاز ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر خبر داد و گفت: صاحبان منازل ویلایی، به گونه ای ساخت می‌کنند که فرزندان آنها در آینده بتوانند روی این واحدها ساخت کنند.

احمد محمدی زاده در حاشیه واگذاری اراضی مسکونی ویلایی به افراد واجد شرایط در کاکی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد مسکن از طرح‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم است و در استان بوشهر با حساسیت و با جدیت پیگیر این مهم هستیم.

وی افزود: امروز دومین مرحله واگذاری اراضی ویلایی را در شهر کاکی داشتیم که در راستای اجرای عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار ضعیف از مسکن، این طرح در حال اجراست.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: همین روند را در همه شهرستان‌هایی که امکان واگذاری زمین ویلایی فراهم باشد، ادامه خواهیم داد.

محمدی زاده اضافه کرد: علاوه بر تامین زمین، تسهیلات بانکی نیز به متقاضیان پرداخت می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن صاحب خانه شوند.

وی یادآور شد: واحدها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که صاحبان منازل ویلایی، در آینده نیز برای فرزندانشان بر روی همین واحدها، ساخت و ساز کرده و نسل‌های بعدی نیز مشکل مسکن نداشته باشند.

محمدی زاده گفت: امسال ۱۱ هزار تعهد ساخت مسکن برای استان بوده که تاکنون ۱۳ هزار واحد را شروع کرده‌ایم.

وی در تشریح جزییات این طرح بیان کرد: به دلیل اینکه تکمیل واحدها دو سال زمان می‌برد، امسال بیش از ۲۲ هزار واحد را باید شروع به ساخت کنیم تا به تعهدات برسیم که با برنامه ریزی صورت گرفته به این میزان می‌رسیم.

استاندار بوشهر افزود: در پایان ۴ سال نیز ۴۴ هزار واحد را باید تکمیل کنیم که با کارها و اقداماتی که انجام شده، حتما از عهده کار بر می‌آییم و جلوتر از تعهدات نیز خواهیم بود.

کد خبر: ۱۶۷٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Mehdi IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 1
      این جدا از اون یک میلیون اقای رئیسی هست؟
    • شکرالله IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      جناب استاندار مدت یک سال بیشتر است که از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیمارستان شهدای خلیج فارس بازنشسته شده ام ولی تاکنون مطالباتم را نداده اند لطفاً پیگیری فرمایید
    • فرید US ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      4 0
      تنها شهری هست که بی در و پیکر اون از وضع جاده و اسفالت خیابوناش اون از سر به فلک کشیدن اجاره هاش اون از وضع پل رو گذر ..یه استان با اینهمه ذخایر بی عرضه ترین استان در کل کشور
      • Patui US ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
        0 0
        میشه الکی‌حرف نزنی خیابوناش بعضیاش بده یا پلا استان چشه ؟ درسته بهش نمیرسن ولی بوشهر یکی از شهراییه که پتانسیل زیادی داره برای زیبا شدن اگه میگی بی عرضست بدون دولت پشتش بی عرضه بوده نمیدونم امید داشته باشم که این دولت جدید میتونه این شهرو درست کنه یا نه ولی اینو بت میگم بوشهر با این نفت و دریا و چیزی که توی خودش داره میتونن خیلی بهش برسن و خرجش کنم
    • حیدری IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      سلام خدمت استاندار محترم من خودم خونه تو روستا درست کردم دویست متر زمین خریدم بنیاد مسکن چرا تایید نمیکنه طی این چندسال از حق زن وبچه ام گرفتم تا این خونه درست کردم حالا بنیاد مسکن تایید نمیکنه آخه چرا آدم از زندگی سیر میکنن