۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
بی برنامگی در وزارت کار به اوج خود رسیده است
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

بی برنامگی در وزارت کار به اوج خود رسیده است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: بی برنامگی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اوج خود رسیده است تا جایی که بعد از گذشت ۵ ماه از سال هنوز حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ولی اسماعیلی، با بیان اینکه بی برنامگی و رها شدن کارها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اوج خود رسیده است، گفت: متاسفانه بعد از گذشت ۵ ماه از سال هنوز در مورد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تصمیم قطعی اعلام نشده است و با سهل انگاری سازمان تامین اجتماعی و گذشت چندین ماه همچنان چند میلیون نفر در بلاتکلیفی بسر می برند.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه شرعی و قانونی مجلس نظارت بر اجرای قانون است، ادامه داد: آیا این وضعیت جز مدیریت ضعیف عنوان دیگری می‌تواند داشته باشد، آیا ما نمایندگان ملت جوابی مستدل برای موکلان، مردم و بازنشستگان گرانقدرمان داریم؟

وی یادآور شد: کمیسیون تخصصی اجتماعی هم با تشکیل کمیته ارزیابی و نظارت و هم تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی قطعا به وظایف قانونی و شرعی خود عمل خواهد کرد و به هیچ وجه در برابر منافع ملت با احدی تعارف نخواهیم داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه دولت انقلابی آیت الله رئیسی نباید تاوان مدیریت ضعیف افراد بی تجربه را بدهد . تصریح کرد: ما در نشست سه شنبه آتی کمیسیون اجتماعی اعضای هیات رئیسه ‌تیم تحقیق و تفحص را انتخاب خواهیم کرد تا هر چه سریع تر در سازمان تامین اجتماعی مستقر شوند و انتظار داریم سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته بعد تکلیف حقوق سایر سطوح را معلوم نماید در غیر این صورت از تمام ظرفیت قانونی خود برای اجرای قانون مخصوصا در مورد وزرایی که عضو هیات امنای تامین اجتماعی هستند، استفاده خواهیم کرد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: معرفی هر چه سریعتر وزیر برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یکی از مهم ترین وزارتخانه‌ها در مورد معیشت مردم، بازنشستگان و کارگران و ... بوده انتظار مجلس از دولت انقلابی است.

کد خبر: ۱۶۷٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 0
      درود بر شما اقای اسماعیلی عزیز که همیشه در رسانه ها مدافع مردم هستید همیشه در قلب ملت جا دارید و بزرگ منشی حضرتعالي قابل تقدیر است.