۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
برخورد با تخلف در چرخه توزیع آرد و فروش‌های غیرمجاز و خارج از شبکه در همدان
استاندار همدان مطرح کرد:

برخورد با تخلف در چرخه توزیع آرد و فروش‌های غیرمجاز و خارج از شبکه در همدان

همدان - استاندار همدان گفت: تشدید بازرسی‌های تخصصی و برخورد با هرگونه تخلف در چرخه توزیع آرد و نیز فروش‌های غیرمجاز و خارج از شبکه در حال انجام است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای آرد و نان استان همدان با بیان اینکه قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است، اظهار کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه آرد بدون افزایش قیمت و با نرخ ثابت بین نانوایی‌های سنتی با قیمت قبل توزیع می‌شود، گفت: تشدید بازرسی‌های تخصصی و برخورد با هرگونه تخلف در چرخه توزیع آرد و نیز فروش‌های غیرمجاز و خارج از شبکه در حال انجام است.

استاندار همدان ادامه داد: نظارت و کنترل تعزیرات و مجموعه‌های نظارتی بر نحوه توزیع آرد و نیز شبکه‌های بهداشتی با محوریت شورای آرد و نان، صمت و فرمانداران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه تولید آرد مکلف به حمل آرد سهمیه و تحویل تا نانوایی است، تأکید کرد: اگر کارخانه در حمل آرد به نانوایی‌ها کوتاهی و یا تاخیری داشته باشد متخلف محسوب شده و سهمیه گندم آن کارخانه قطع خواهد شد و کارخانه دیگری جایگزین می‌شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: در راستای اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌های سراسر استان یک‌هزار و ۷۲۱ واحد نانوایی در استان همدان مجهز به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند تحت مدیریت بانک سپه شده‌اند.

وی اظهار کرد: حدود ۱۳۰ نانوایی به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی قادر به نصب این دستگاه نبودند که رفع مشکلات آنها توسط دستگاه‌های مربوطه در دست اقدام است.

استاندار همدان گفت: وضعیت استان همدان در نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند نسبت به سایر استان‌ها مطلوب و قابل قبول گزارش شده است.

وی بیان کرد: مبنای فعالیت نانوایی‌های استان دستگاه‌های کارتخوان جدید است و کارتخوان‌های قدیمی جمع آوری شده است.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: نانوایی‌هایی که طبق بررسی‌ها و رصد، دستگاه کارت خوان هوشمند تراکنش ندارند و یا بالاتر از حد مجاز ثبت شده‌اند سهمیه آرد آنها قطع می‌شود.

وی گفت: استانداردهای بهداشتی نان‌های تولیدی، توسط اکیپ های نظارتی شورای آرد و نان، صنعت و معدن و اتحادیه نانوایان بررسی و کنترل شود.

کد خبر: ۱۶۷٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایلیا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      2 0
      همه چیز تو همدان داره از هم میپاشه آرد،میراث فرهنگی،رشد منفی جمعیت،بیکاری،طلاق،فروچاله و بی آبی!!؟؟!
    • اسد اسد الهی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      1 0
      اقای استاندار ی فکریم برا دستمز و زحمت کم ارزش ای نانوا ها خواهشنااا بکنید ، تا شب تو سر خودمون میزنیم ۱۵۰ تومن مزد نومنه ، خدایش خودتونم اینطوری حقوق میگیرید ، وجدانا شما هم حقوق ۵ سال پیش و بگیرید
    • رضا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      2 0
      اقای استاندار چرا پروژه مرکز جامع سرطان همدان حدود ۹ماه که تعطیل از روزی که شما سر کار امدید ان نمی بینی ولی رفتی سراغ نانوای به لطف شما وریس علوم پزشکی بنیاد فرشچیان را شما ها از همدان فراری دادید و مرکز جامع هم سرنوشت بیمارستان اکبتان شد اقای استاندار
    • پوریا IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      چرا چرت و پرت مینویسین تحویل مردم میدین نمیگم فروش ارد نیست ولی نه اینقد که شماها بهش دامن میزنید و مردم رو با نانوا ها درگیر میکنین فقط بگیم اگه انقد ارد فروشی هست پس این ۸۰ میلیون ادم نون از کجا وارد میکنن میخورن .