۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به کرمان
استاندار کرمان تشریح کرد؛

برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به کرمان

کرمان- استاندار کرمان برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان کرمان را تشریح کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در تشریح برنامه‌ها و جزئیات سی‌ویکمین سفر استانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه به کرمان انجام‌ می‌شود، عنوان کرد: رئیس جمهور عصر امروز (پنج‌شنبه ۲۰ مرداد) ‌ وارد کرمان می‌شود.

استاندار کرمان از برکات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‌ها گفت: تقویت رابطه ملت و دولت در سفرهای استانی ایجاد می‌شود و اعتماد مردم به دولت و سرمایه اجتماعی افزایش می‌یابد.

وی افزود: دومین نکته در سفرهای استانی، مصوبات و اعتبارات سفر است که در سفر آیت الله رئیسی به کرمان نیز شاهد این مهم خواهیم بود.

فداکار ادامه داد: حضور میدانی مسئولان در شهرستان‌ها، زمینه‌ساز تصمیمات مهمتر خواهد بود تا وزرا تصمیم بهتر و منطبق بر واقعیات بگیرند.

استاندار کرمان گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت امروز عصر پنج‌شنبه ۲۰ مرداد وارد کرمان می‌شوند و تا جمعه شب ۲۱ مرداد مهمان مردم کرمان خواهند بود.

وی در خصوص دیدارهای عمومی رئیس جمهور در استان کرمان گفت: آیت‌الله رئیسی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه فردا عصر پنج‌شنبه ۲۰ مرداد در محل مصلای کرمان با مردم کرمان دیدار دارند که منتظر قدوم هم‌استانی‌ها هستیم.

فداکار افزود: آیت‌الله رئیسی همچنین روز جمعه ۲۱ مرداد ماه در سفر به شهرستان جیرفت ساعت ۱۰ صبح در محل مصلای این شهر دیدار مردمی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: دیدارهای تخصصی رئیس جمهور از جمله نشست بررسی مسائل اقتصادی استان با تاکید بر حوزه معادن با حضور وزرا برگزار می‌شود.

فداکار همچنین از نشست آیت‌الله رئیسی با نخبگان فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای و خانواده شهدا در استان کرمان خبر داد و افزود: شورای اداری استان از مهمترین جلسات حوزه کاری است که با حضور وزاری دولت انجام می‌شود.

استاندار کرمان اظهار داشت: پایان بخش سفر رئیس جمهور به استان کرمان، نشست خبری در عصر جمعه ۲۱ مرداد است که جمع‌بندی و مصوبات سفر اعلام می‌شود.

حضور نمایندگان ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌ها

استاندار کرمان از تشکیل میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در سفر هیئت دولت به استان کرمان خبر داد و گفت: معاونان وزرا در دستگاه‌های مربوطه خود حضور می‌یابند و به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر پاسخگوی مراجعات مردمی هستند.

فداکار اضافه کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ نیز فعال است و هم استانی‌ها می‌توانند درخواست خود را مطرح کنند تا توسط کارشناسان ثبت و پیگیری شود.

وی تصریح کرد: تعدادی از وزرا نیز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های مختلف استان حضور می‌یابند و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم در شورای اداری آن شهرستان شرکت کرده و جمع‌بندی آن را خدمت رئیس جمهور ارائه می‌دهند.

تامین اعتبار طرح‌هایی برای تامین آب کرمان

استاندار کرمان بیان کرد: آب از بزرگترین چالش‌های استان کرمان است و با خط انتقال از خلیج فارس، شرکت‌های بزرگ صنعتی بار خودشان را در حوزه آب از شبکه‌های داخل استان برداشتند.

وی عنوان کرد: طرح‌هایی نیز برای تامین آب استان به ویژه در بخش شرب دیده شده که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح و تامین اعتبار می‌شود.

فداکار گفت: در خصوص مصوبات سفر، طی فرآیند طولانی از مدت‌ها قبل با محوریت معاونت عمرانی استانداری، درخواست‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی دریافت شدند و با حضور نمایندگان دولت و اهمیت پروژه‌ها بررسی و ارزیابی شدند.

استاندار کرمان اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ پروژه مهم بررسی و دیده شده است در حوزه راه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، زیرساخت، دانشگاه‌ و غیره و امیدواریم این اعتبارات به سرعت جذب شده و شاهد افتتاح آنها باشیم.

کد خبر: ۱۶۷٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha