۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
نانوایی های متخلف گلستان ۳ میلیارد تومان جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات گلستان:

نانوایی های متخلف گلستان ۳ میلیارد تومان جریمه شدند

گرگان- حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری هزار و ۳۲ فقره پرونده برای نانوایی های متخلف گلستان تشکیل و آن ها به پرداخت سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در راستای نظارت بر بازار بعد از هدفمندی یارانه ها، اختیارات تعزیرات افزایش و اقدامات خوبی هم توسط همکاران ما انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: از ابتدای سال تاکنون شش هزار و ۸۰۰ پرونده تعزیراتی در محاکم استان تشکیل و برای آن ها رای صادر شده است.

وی با اشاره به فروش نان در نانوایی ها با دستگاه هوشمند، گفت: پوزهای جدید در نانوایی ها تعبیه شده که حالت بازدارندگی داشته و صف ها و شلوغی ها کمتر شده است.

حسام اضافه کرد: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری هزار و ۳۲ فقره پرونده برای نانوایی های متخلف تشکیل شده و آن ها سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شدند در حالی که در مدت مشابه سال گذشته فقط ۱۸۲ پرونده داشتیم که در این راستا نانوایی ها به پرداخت ۱۸۰ میلیون تومان محکوم شدند.

طبق گفته وی عمده‌ترین مشکلات نانوایی ها کم فروشی و خارج کردن آرد از شبکه بوده که در اسرع وقت به آن رسیدگی می شود.

حسام یکی از عمده‌ترین مشکلات استان را قاچاق چوب عنوان کرد و افزود: قوانین این بخش اصلاح شده و با نگهدارنده و حمل‌کننده چوب و غیره برخورد می شود.

کد خبر: ۱۶۷٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha