بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از ۲۱ تا ۲۴ مرداد
با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی؛

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از ۲۱ تا ۲۴ مرداد

جدیدترین روش‌ها و تجهیزات روز صنعت ساختمان در این نمایشگاه عرضه شده است. این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود

به گزارش بازار، در این نمایشگاه بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی آخرین دستاوردهای حوزه صنعت ساختمان را به اشتراک خواهند گذاشت.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در گروه‌های کالایی مصالح پایه ساختمانی و سیستم‌های سازه ای، نازک کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تاسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله و سیستم‌های متحرک، ابزار، لوازم و ماشین آلات کارگاهی و خط تولید مصالح، خدمات مهندسی و حرفه ای، بازار سرمایه، تشکل‌های حرفه ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات می‌باشد.

در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با معرفی محصولات و ایده‌های نو می‌توانند در بازارهای داخلی و بین‌المللی رشد کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از جمعه ۲۱ مرداد از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر از بیست ودومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دیدن کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از ۲۱ تا ۲۴ مرداد

کد خبر: ۱۶۷٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha