۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
قیمت توکن «یونی سوآپ» همچنان صعودی است| تعیین حد ضرر و اهداف پیش روی قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

قیمت توکن «یونی سوآپ» همچنان صعودی است| تعیین حد ضرر و اهداف پیش روی قیمت

پیش‌بینی قیمت رمز ارز یونی سوآپ (UNI) همچنان صعودی است، اما عدم قطعیت حاکم در مورد اعداد شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا (CPI) باعث افزایش نوسانات شده است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت رمز ارز یونی سوآپ (UNI) همچنان صعودی است، اما عدم قطعیت حاکم در مورد اعداد شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا (CPI) باعث افزایش نوسانات شده است. لذا، اکثر ارزهای دیجیتال از جمله توکن UNI، از ابتدای هفته در پایین ترین سطح معامله شده اند.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت این توکن روی ۸.۲۴ دلار معامله می شود که با این حساب، همچنان ۱۴۴ درصد نسبت به پایین ترین سطح خود در ژوئن رشد داشته است. با این حال، در بازه زمانی بالاتر، یونی سوآپ ۸۲ درصد از بالاترین قیمت خود در می ۲۰۲۱ یعنی ۴۵ دلار کاهش یافته است. این نوسان احتمالاً طی این هفته تا انتشار گزارش CPI آمریکا ادامه خواهد داشت.


پیش بینی قیمت یونس سوآپ

قیمت توکن «یونی سوآپ» همچنان صعودی است| تعیین حد ضرر و اهداف پیش روی قیمت

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت یونس نشان می دهد که یک شکست واضح از الگوی گُوِه در حال سقوط در حال رخ دادن است. گُوِه های در حال سقوط معمولا الگوهای صعودی با اهداف شکست در بالای گوه هستند. بنابراین، قیمت هدف ۱۲.۵ دلاری برای توکن یونی همچنان روی میز است.

پیش‌بینی قیمت ۱۲.۵ دلار یونی سوآپ تا زمانی که قیمت در سطح ۶.۶۰ دلار باشد، روی میز باقی خواهد ماند. بسته شدن روزانه کندل قیمت زیر این سطح، این تحلیل قیمت را باطل می کند. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت، پرایس اکشن بیت کوین است. تحرک این هفته قیمت بیت کوین برای تعیین قیمت آلتکوین ها در باقیمانده ماه اوت بسیار حیاتی خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۷٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha