۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
استان سمنان ۳۰ پروژه گردشگری در دست ساخت دارد
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

استان سمنان ۳۰ پروژه گردشگری در دست ساخت دارد

سمنان- قریشی، رئیس اداره فنی و نظارت وزارت میراث‌ فرهنگی با بیان اینکه در استان سمنان ۳۰ پروژه گردشگری در دست ساخت است، گفت: یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده است.

محسن قریشی در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه سفر یک روزه به استان سمنان با بیان اینکه اداره فنی و نظارت بر پروژه‌های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی رسالت مهم پیگیری طرح های توسعه گردشگری را بر عهده دارد، بیان کرد: تلاش داریم تا مجتمع های گردشگری را به بهترین نحو، برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی مهیا سازیم.

وی با بیان اینکه دوران پساکرونا فرصت خوبی برای توسعه گردشگری است، بیان کرد: در این دوران پیش‌بینی می‌شود که بتوانیم بازار تقاضای خوبی را شاهد باشیم.

رئیس اداره فنی و نظارت وزارت میراث‌ فرهنگی با اشاره به اولویت های این وزارتخانه در اجرای طرح های گردشگری بیان داشت: فراهم کردن شرایط اشتغال جوانان یکی از مهمترین هدفگذاری ها و راهبردهای وزارتخانه محسوب می شود.

قریشی با بیان اینکه در استان سمنان ۳۰ پروژه گردشگری در دست ساخت است، گفت: یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده و تکمیل آنها می تواند زیرساخت‌های گردشگر پذیری خوبی را برای استان به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های خوب گردشگری است، ابراز کرد: توسعه کیفی و کمی زیرساخت های گردشگری در این استان با جذب سرمایه‌گذار به خوبی دنبال می شود و می تواند برکات خوبی را هم داشته باشد.

دوران پساکرونا فرصت خوبی برای توسعه گردشگری است

رئیس اداره فنی و نظارت وزارت میراث‌ فرهنگی با بیان اینکه اجرای طرح‌های گردشگری استان زمینه اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است، گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ظرفیت گردشگر پذیری استان سمنان را افزایش می دهد

قریشی بیان کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان در کنار توان خوب گردشگرپذیری، توانسته اند ظرفیت‌های خوب استان را هم تقویت کنند که در این ارتباط همراهی خوب مسئولان را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها همچنین دارای پیشرفت خوبی هستند، گفت: امیدواریم به زودی بتوانیم افتتاح این طرح ها را شاهد باشیم.

رئیس اداره فنی و نظارت وزارت میراث‌ فرهنگی با بیان اینکه در استان سمنان اگر بتوانیم شاهد پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها باشیم خواهیم توانست تا پایان سال آتی تمام ۳۰ طرح گردشگری استان را افتتاح کنیم، گفت: از مسئولان می خواهیم توجه بیشتری به این مهم داشته باشند تا سرمایه گذاران نیز دلگرم شوند.

کد خبر: ۱۶۷٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میثم IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      متاسفانه هر جا این دولتها پا میزارن نتیجه ای جز نابودی میراث طبیعی و تاریخی ندارد مثل چشمه های باداب سورت یا آبگرم سمنان و ... چون هدفشون فقط بهره برداری بی رویه در قبال نابودیه