۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
دولت با ارائه کالابرگ الکترونیک قانون را اجرا کند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت با ارائه کالابرگ الکترونیک قانون را اجرا کند

سلیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفـت: مردم انتظار دارند براساس قانون، اقلام کالاهای اساسی به همان نرخ شهریور ۱۴۰۰ برگشته، که تا حدودی از کوچکتر شدن سفره‌هایشان کاسته شود.

به گزراش بازار به نقل از خانه ملت، اصغر سلیمی، در رابطه با لزوم اجرای دقیق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص ارائه کالابرگ الکترونیک گفت: مجلس در بودجه سال جاری دولت را ملکف کرده تا در صورت اصلاح یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی، اقدام به توزیع کالا برگ الکترونیک و عرضه کالاهای اساسی با نرخ شهریور ۱۴۰۰ کند. این در حالی است که متاسفانه بعد از گذشت ۵ ماه از سال هنوز شاهد اقدام موثری در این حوزه نیستیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی دولت اخیرا لایحه ای برای اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به مجلس ارائه کرده که تکلیف دولت برای توزیع اقلام اساسی با نرخ شهریور سال ۱۴۰۰ را لغو کند، دولت با بهانه اینکه با اجرای کامل قانون مذکور ثبات اقتصادی به عنوان یکی از دستاوردهای دولت دچار خدشه شده و هم اکنون تبعات تورمی اصلاح یارانه ها طی شده و بازار به آرامش نسبی رسیده، می خواهد از اجرای قانون طفره رود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم انتظار دارند براساس قانون، اقلام کالاهای اساسی به همان نرخ شهریور ۱۴۰۰ برگردد، که تا حدودی از کوچک شدن روز افزون سفره‌هایشان کاسته شود. مردم به این امر امید داشته و انتظار اجرای قانون را از سوی دولت دارند. ضمن اینکه دولت مطابق با قانون از ابتدای سال مکلف به ساماندهی شبکه توزیع کالا و ارائه کالابرگ الکترونیک بوده و باید برای این مهم برنامه ریزی انجام می‌داد.

کد خبر: ۱۶۷٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha