۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
آیا خرید تتر از تلگرام امنیت دارد؟

آیا خرید تتر از تلگرام امنیت دارد؟

در میان دنیای کریپتو، چندین ارز دیجیتال به دلیل منحصر به فرد بودن یا قیمت بالایشان نسبت به سایر ارزها متمایز هستند.

به گزارش بازار، در میان دنیای کریپتو، چندین ارز دیجیتال به دلیل منحصر به فرد بودن یا قیمت بالایشان نسبت به سایر ارزها متمایز هستند. تتر یکی از آنها است، زیرا امکان ثبات در چنین بازار بی ثباتی را ارائه می‌دهد. هدف این مطلب نشان دادن تمام امکانات بی پایانی است که هنگام استفاده از Tether دارید و اینکه چرا سرمایه گذاری روی آن و تنوع بخشیدن به سبد خود ایده فوق العاده‌ای است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ارز دیجیتال تتر مطالعه را ادامه دهید.

ارز دیجیتال تتر

وقتی به بازار امروز نگاه می‌کنیم، دارایی‌های کم نوسان در بین ارزهای دیجیتال مانند استیبل کوین‌ها راه‌های جدیدی را برای جذب سرمایه گذاران هموار می‌کنند. از این استیبل کوین، محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین آن تتر (USDT) است. در واقع ارز دیجیتال تتر (USDT) که یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان است، اکنون به عنوان ارز دیجیتال پرمعامله در جهان محبوبیت زیادی به دست آورده است.

تاریخچه ارز دیجیتال tether

در سال ۲۰۱۴، تتر سفر خود را به عنوان یک Realcoin آغاز کرد و این اولین توکنی است که در سال ۲۰۱۵ در پلتفرم بیت کوین توزیع شد. تتر یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده است که بسیار موفق بوده است. این توکن نه تنها انقلابی در دنیای کریپتوکارنسی بود، بلکه دارای فهرستی از بنیانگذاران معتبر مانند مدیر بنیاد بیت کوین، براک پیرس (Brock Pierce) بود.

چگونه تتر (USDT) بخریم؟

خرید آن بسیار راحت است، برای خرید، فقط باید یک کیف پول دیجیتالی ایجاد کنید که از USDT پشتیبانی می‌کند.

کیف پول دیجیتال

می‌توان USDT را در هر یک از کیف پول‌ها یا صرافی‌هایی که آن را ارائه می‌کنند مانند Binance، OKEx، Bittrex، Kraken، ZB.com و Poloniex نگه داشت. در سوی دیگر، کیف‌پول‌های اصلی ارز دیجیتال برای ذخیره‌سازی شامل کیف پول Omni و Holy Transaction هستند.

چگونه از طریق بایننس خرید کنیم؟

ثبت نام در Binance ساده است و پس از تأیید ایمیل همراه با احراز هویت دو مرحله‌ای انجام می‌شود. پس از انتخاب وجوه و سپرده‌ها در بایننس، می‌توانید رمزنگاری خود را برای مبادلات به USDT به بایننس بیاورید. هنگامی که موجودی رمزنگاری را در بایننس دارید، می‌توانید به صورت پیشرفته مبادله کنید و USDT را انتخاب کنید. پس از انتخاب آن، می‌توانید روی جفت مناسبی که با ارز دیجیتالی که سپرده‌گذاری کرده‌اید مطابقت دارد کلیک کنید و آن را برای خرید USDT باز کنید. ولی این روزها به دلیل تحریم ارزهای دیجیتال، شاهد مسدود شدن حساب‌های کاربران ایرانی هستیم.

به همین خاطر، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از صرافی‌های آنلاین ایرانی و معتبر استفاده کنید. به طور کلی، خرید و فروش تتر و دیگر ارزهای دیجیتال از صرافی‌های خارجی و ایرانی، امری پر ریسک است. پس بهتر است، قبل از اقدام به خرید، حسابی درباره آن صرافی تحقیق به عمل آورید. صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی ایمن و معتبر است.

چگونه می توان وجوه وارد کرد و USDT خرید؟

آیا خرید تتر از تلگرام امنیت دارد؟

این روزها با افزایش علاقه و استفاده مردم از ارزهای دیجیتال، خرید و فروش آنها نیز آسان‌تر شده است. یکی از همین روش‌های ساده خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتال، خرید از طریق شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً تلگرام است. ولی از آن جایی که امنیت در این روش خرید بالا نیست؛ به کاربران توصیه نمی‌شود که ارز دیجیتال خود را از این طریق خریداری کنند. شما برای خرید تتر می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید :

خرید تتر https://wallex.ir/markets/usdt

تتر برای چه مواردی استفاده می شود؟

تصور بازارهای کریپتو بدون تتر سخت است. USDT تبدیل به ستون فقرات تجارت کریپتو شده است، به طوری که جفت‌های معاملاتی کریپتو بیشتر به استیبل کوین قیمت گذاری شده‌اند تا دلار واقعی آمریکا (یا سایر ارزهای فیات). توانایی استیبل کوین‌ها که به معامله‌گران اجازه می‌دهد وجوه را به‌طور یکپارچه از دلارهای دیجیتالی به دارایی‌های کریپتو منتقل کنند و دوباره به آن بازگردند، آن را به یک دارایی فوق‌العاده محبوب برای معامله‌گران حرفه‌ای تبدیل می‌کند. بیایید به رایج ترین موارد استفاده برای ارز USDT بپردازیم.

۱. تجارت

استفاده از ارزهای فیات برای تجارت ارزهای دیجیتال کارآمد نیست زیرا پردازش وجوه از طریق روش‌های سنتی بانکداری ممکن است چند روز طول بکشد. همچنین، به کارمزدهای بالاتری نیاز دارد زیرا هر بار که انتقال پول به صرافی ارز دیجیتال انجام می‌شود، هزینه‌های بانکی را متحمل می‌شود.

یک گزینه بهتر این است که پول نقد مورد نیاز برای معاملات را به USDT تبدیل کنید و سپس از آن برای معامله هر تعداد دارایی که معامله گران می‌خواهند با استیبل کوین به عنوان ارز پایه استفاده کنید. بیشتر معامله‌گران ارزهای دیجیتال، موقعیت‌های ارز دیجیتال خود را به جای پول نقد به USDT می‌فروشند، بنابراین می‌توانند به راحتی وارد معاملات دیگر شوند.

۲. امانت دادن

پلتفرم‌های متعددی وجود دارند که خدمات وام رمزنگاری را ارائه می‌کنند و به معامله‌گران اجازه می‌دهند تا ارزهای رمزنگاری شده را با نرخ بهره وام یا قرض بگیرند. USDT اغلب برای این منظور استفاده می‌شود زیرا وام دهنده نیازی به نگرانی در مورد ریسک نوسان دارایی وام دهی ندارد و خطر زیان‌های احتمالی ناشی از کاهش ارزش دارایی را کاهش می‌دهد.

۳. پرداخت‌های فرامرزی

یکی از مزایای شگفت‌انگیز ارز دیجیتال، امکان جابه‌جایی سریع پول در سراسر جهان با هزینه کم است. این دانش عمومی است که انتقال پول بین‌المللی گران و کند است، اما با ارز دیجیتالی با ثبات قیمت مانند USDT، حواله‌های بین‌المللی فقط چند دقیقه طول می‌کشد و می‌توانند به اندازه چند سنت ارزان باشند.

چگونه تتر را ذخیره کنیم؟

مانند همه ارزهای دیجیتال، USDT در یک کیف پول رمزنگاری ذخیره می شود. معامله گران می‌توانند بین یک کیف پول نرم افزاری، یک کیف پول سخت افزاری انتخاب کنند یا آن را در یک صرافی یا کارگزار ذخیره کنند. هر کدام از این ها سطوح مختلفی از امنیت، راحتی و هزینه را ارائه می‌دهند. با این حال، نکته اساسی که باید بدانید استفاده از کیف پول رمزنگاری سازگار با Tether است.

سرمایه گذاری در تتر - بله یا خیر؟

  • استیبل کوین‌هایی مانند تتر کارها را برای مبادله ارزهای دیجیتال آسان‌تر کرده‌اند، زیرا تبدیل یک ارز دیجیتال به پول، زمان و کارمزد تراکنش زیادی را می‌طلبد. مزایا در این زمینه بسیار زیاد است، مانند ایجاد نقدینگی برای پلتفرم‌های مبادلات، انعطاف پذیری و ثبات به پرتفوی سرمایه گذاران و همچنین ایجاد استراتژی های خروج بدون هزینه برای سرمایه گذاران.
  • مزیت دیگر این است که می‌توان آن را با کارمزد کمتر و سریع نسبت به انتقال در بانک‌ها و موسسات مالی سنتی به هر نقطه از جهان ارسال کرد. از آنجایی که اکثر مردم به دلیل نوسانات، همیشه به بیت کوین یا اتریوم برای خرید متکی نیستند، تتر برای آسان کردن خرید بسیار عالی می‌شود.
  • برای همه این دلایل خوب، بسیاری مایل به سرمایه‌گذاری در Tether هستند. اما از آنجایی که لزوماً سرمایه‌گذاری بلندمدتی وجود ندارد که به خودی خود باعث رشد پول سرمایه‌گذاران شود، این به دلیل پیوند آن با دلار آمریکا است، اما در عین حال، پلتفرم‌ها، کیف پول‌ها و صرافی‌های پیشرو نیز وجود دارند که می‌توانند برای ذخیره USDT در پلتفرم خود، نرخ‌های بهره بالایی به شما می‌پردازند.

منبع :

https://wallex.ir/blog/how-to-buy-tether/

کد خبر: ۱۶۶٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha