۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
ارزان ترین کفش های اسکچرز در پارسی بای

ارزان ترین کفش های اسکچرز در پارسی بای

در دنیای امروز اکثر افراد به دنبال یک کفش ایده آل و مناسب هستند که بدون تردید کفش های اسکچرز جزء مناسب ترین انتخاب ها هستند.

به گزارش بازار به نقل از سایت پارسی بای، در دنیای امروز اکثر افراد به دنبال یک کفش ایده آل و مناسب هستند که بدون تردید کفش های اسکچرز جزء مناسب ترین انتخاب ها هستند. در ادامه به بررسی کفش های اسکچرز خواهیم پرداخت، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

انتخاب کفش خوب و باکیفیت قدم مهمی برای جلوگیری از درد پا و کمر است. کفش های اسکچرز به علت طراحی منحصر به فردی که دارند وظیفه یک کفش خوب و باکیفیت را به خوبی انجام می دهند. در صورتی که سبک زندگی پر مشغله ای دارید، کفش اسکچرز گزینه بسیار مناسبی برای شما است، این کفش ها از موادی با قابلیت تنفس ساخته شده اند و راحتی بسیار خوب و مناسبی دارند که در مدل های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه شده اند و سلیقه اکثر افراد را در بر می گیرند. اسکچرز یک برند آمریکایی بوده که در ایران به اسکیچرز نیز معروف است.

فناوری های کفش اسکچرز

در بسیاری از کفش ها افراد زمان پیاده روی و یا دویدن دچار درد در عضله های پا می شوند اما برند اسکچرز برای جلوگیری از این موضوع، کفش های خود را با تکنولوژی خاصی وارد بازار کرده است. تکنولوژی مموری فوم و یا فوم حافظه دار خصوصیتی است که در کفی های کفش اسکچرز وجود دارد. این فناوری به صورتی است که منجر می شود، زمانی که شما برای نخستین بار کفش را می پوشید کفی کفش همانند قالب پای شما شود و گودی پا را پر کند. از دیگر فناوری های موجود در کفش های اسکچرز می توان به بالشتک های مخصوص EVA اشاره نمود که شامل انعطاف پذیری بسیار خوبی هستند و از وارد شدن فشار و ضربه به پای شما جلوگیری می کند.

محبوب ترین کفش های اسکچرز

از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین کفش های اسکچرز می توان به کفش های Gowalk و پیاده روی و دویدن اشاره کرد. همچنین کفش های بدون بند این برند نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

ارزان ترین کفش های اسکچرز در پارسی بای

۶ مدل از ارزان ترین کفش های اسکچرز موجود در فروشگاه پارسی بای

  • کفش زنانه اسکچرز مدل ۱۴۵۰۸
  • کفش زنانه اسکچرز مدل ۱۱۷۳۰۰
  • کفش زنانه اسکچرز مدل ۱۴۹۴۰
  • کفش مردانه اسکچرز مدل ۵۲۹۳۷
  • کفش مردانه اسکچرز مدل ۵۸۳۵۶
  • کفش بچگانه اسکچرز مدل ۸۱۳۷۷N
  • و... و. .

جهت مشاهده محصولات ذکر شده در بالا و سایر مدل های دیگر از کفش های اسکچرز، کافی است وارد سایت پارسی بای شده و در قسمت جستجوی محصولات، مدل محصول مد نظر را سرچ کرده و آن را مشاهده و خریداری کنید.

چرا کفش های اسکچرز؟

کفش های اسکچرز سبک و انعطاف پذیر بوده و به همین علت یک گزینه عالی برای پیاده روی و دویدن هستند. این کفش ها شوک را به راحتی جذب می کنند و هیچ گونه فشاری را به پا وارد نمی کنند. کفش های اسکچرز قابل تنفس هستند یعنی جریان هوا را به خوبی وارد پا می کنند و زمان پیاده روی به هیچ عنوان پا عرق نخواهد کرد و منجر به ایجاد بوی بد نمی شود. کفش های اسکچرز برای اشخاصی که قادر به بستن بندهای کفش خود نیستند و یا مشکل های کمر مثل دیسک کمر دارند گزینه بسیار مناسبی هستند. همچنین این کفش ها به کاهش درد و تورم نیز کمک بسیار زیادی می کنند و مموری فوم موجود در کفی منجر به خستگی کمتر پا می شود. اشخاصی که مدت زمان زیادی از روز را می ایستند و کارشان به صورت ایستاده است بیشتر از این برند بهره گیری می کنند.

خرید اینترنتی کفش اسکچرز از پارسی بای

در صورتی که به دنبال خرید کفش های اسکچرز هستید، ما به شما سایت پارسی بای، دیجی کالا، دیجی استایل، بانی مد و... را که جزء بزرگترین فروشگاه های فروش آنلاین کفش هستند را پیشنهاد میکنیم. در فروشگاه اینترنتی parsibuy.shop می توانید، لیست متنوعی از کفش مردانه اسکچرز، کفش زنانه اسکچرز و کفش بچه گانه اسکچرز را مشاهده و بررسی نمائید. پارسی بای از اصل بودن کالای خریداری شده شما ضمانت می کند. بنابراین می توانید با خیالی آسوده و راحت در کمترین مدت زمان ممکن، کفش مورد علاقه خود را با مناسب ترین قیمت و به شکل اینترنتی سفارش داده و در درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.

منبع : parsibuy.shop

کد خبر: ۱۶۶٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha